Petzl Bindi - ladattava otsavalaisin kulkee mukana päivittäin

Pimenevät illat ja lyhenevät päivät suorastaan houkuttelevat liikkumaan, kun välineet ovat kunnossa ja valoa saatavilla. Mukana kulkeville valaisimille helppokäyttöisyys ja keveys ovat tekijöitä, jotka auttavat keskittymään oleelliseen. Ultrakevyt Petzl Bindi -otsavalaisin on aktiivisille käyttäjille, jotka haluavat nähdä ja tulla nähdyksi, mutta eivät kuljettaa mukana ylimääräistä painoa. Pienen koon ja erittäin kevyen otsahihnan ansiosta painoa on akkuineen vain 35 grammaa.

Bindi on suunniteltu juoksuun, cityretkeilyyn, veneilyyn ja jokapäiväiseen käyttöön. Käyttäminen on todella helppoa - käyttökytkintä voi käyttää myös hanskat kädessä ja tarvittaessa Bindiä voi käyttää myös kaulalla. Kuljetusta varten valaisimessa on lukitustila, jolla estetään vahingossa päälle kytkeytyminen. Varaustilanilmaisin kertoo, paljonko akkua on jäljellä. Lataaminen sujuu helposti mukana tulevan USB-kaapelin avulla. Latausaika on noin neljä tuntia.

Otsavalaisimessa on kolme kirkkaustasoa, joiden valovirta on suurimmillaan 200 lumenia ja valon kantama 36 metriä. Kirkkaimmalla asetuksella valo hiipuu tasaisesti, ja palaa 2 tuntia. ”ECO”-asetuksella valovirta on viisi lumenia ja paloaika 50 tuntia.

Ilmoitettujen paloaikojen lisäksi käytössä on aina 1,5 tunnin reservi, joten käyttäjä tietää akun varaustilanteen hyvissä ajoin ennen kuin valaisin pimenee kokonaan. Käytettävissä on myös hämäränäön säilyttävä punainen valo ja havaittavuutta parantava punainen vilkku, joka näkyy 400 metrin päähän 200 tunnin ajan. Petzl Bindi on roiskevesitiivis eli IPX4-luokiteltu. Värivaihtoehtoja löytyy kolme: musta, oranssi ja sininen.

Petzl on ranskalainen perheyritys, jonka ydintuoteryhmiin kuuluvat otsa- ja kypärävalaisimet, kypärät sekä kokonaisratkaisut vaikeapääsyisiin ja korkealla sijaitseviin paikkoihin pääsemiseen. Petzl:n historia alkoi 1936, jolloin Fernand Petzl halusi tutkia Crollesin alueen luolastoreittejä eikä sopivia varusteita ollut tarjolla. Hänen kiinnostuksensa turvallisuutta lisääviin tuotteisiin korkeanpaikantyöskentelyssä johtivat keksintöihin, jotka mullistivat vertikaalisen liikkumisen menetelmät maailmanlaajuisesti.

Petzl kehitti ensimmäisenä integroidun otsavalaisimen jo 1973. Petzl kehitti myös LED-otsavalaisimet ensimmäisenä. Yritys on kädet vapaana -valaistuksen kehittäjä, reaktiivisen valaistuksen keksijä ja maailman suurin otsavalaisinvalmistaja. Petzl edustaa suunnittelultaan sekä laadultaan huippua ja on edelläkävijä kolmella toimialallaan: korkeanpaikantyöskentely, kädet vapaana -valaistus ja sporttikiipeily.

Petzl varusteita yhdistää kolme arvoa: tehokkuus, käyttömukavuus ja turvallisuus, jotta ammattilaiset ja vaativat kuluttajat pääsisivät myös kaikkein vaikeapääsyisimpiin paikkoihin - niin yöllä kuin päivällä.

Petzl Bindi -otsavalaisimet löytyvät hyvin varustelluista vapaa-ajan ja urheilun erikoisliikkeistä kautta Suomen, maahantuojan suositushinta 69,95 euroa.

Vandernet Oy on yksityisesti omistettu maahantuontiyritys, joka on keskittynyt alkuperäisvalmistajien innovatiivisiin ja korkealuokkaisiin tuotteisiin, jotka soveltuvat vaativimmillekin käyttäjille. Henkilökuntamme ovat sitoutuneita ammattilaisia. Tuotteitamme kohtaat urheilu- ja ulkoilukäytössä, vaelluksilla, kiipeilyssä, vaativissa työolosuhteissa sekä yritysten viestinnässä.

Koulutamme asiakkaitamme ja jaamme teknisten asiantuntijoidemme parhaat vinkit. Toimimme tukkurina; löydät valikoiman hyvin varustetuista erikoisliikkeistä, urheilukaupoista sekä tavarataloista – myynti tapahtuu jälleenmyyjien toimesta. Olemme myös viettäneet aikaamme runsaasti asfaltin ulkopuolella, jotta tietäisimme mistä puhumme. Pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja ylläpitämään intohimoamme olemalla aktiivisia etsien jatkuvasti uusia ideoita sekä hyviksi koettujen tuotteiden käyttösovelluksia.

Henkilökuntamme purjehtii, laskee mäkeä, sukeltaa, ui, hiihtää, vaeltaa, kiipeää vuoria, lumikenkäilee, leijahiihtää, surffaa, juoksee ja viettää muutenkin aikaansa luonnossa. Lisäksi teemme kiinteää yhteistyötä teknisten asiantuntijoidemme kanssa. Heitä on vuoristo-oppaista ultrajuoksijoihin, uimareihin, kiipeilijöihin ja ääripään laskijoihin. Näin myös tuoteryhmämme ovat rakentuneet. Liikutpa luonnossa tai kaupungissa, me haluamme tarjota varusteita, joilla elämys on miellyttävä ja antaa lämpimiä värinöitä. Tervetuloa Vandernetin edustamien ja jakelemien tuotteiden maailmaan! www.vandernet.com

Lisätietoa merkkituotteista liikelahjoina: https://www.merkkituotteet.com

Lisätiedot maahantuojalta:

tel +358 (0) 20 7418 320
email pauliina.heikkila@vandernet.com

Tuotepäällikkö Pasi Blåfield
email pasi.blafield@vandernet.com

• otsavalaisin
  • petzl

Vandernet Oy on 1989 perustettu alkuperäisvalmistajien tuotteisiin keskittynyt maahantuontiyritys. Vandernetin edustamia tuotemerkkejä ovat muun muassa Arena-uintituotteet, Bollé Safety -suojalasit, BUFF-tuubihuivit, Bridgedalen tekniset urheilusukat, GVS-hengityksensuojaimet, Maglite-käsivalaisimet, TSL-lumikengät sekä Petzl-kiipeilyvarusteet ja putoamissuojauksen tuotteet. Yrityksessä työskentelee 21 henkilöä, ja sen liikevaihto on noin 14 M€ (vuonna 2018). Toimitilat ja näyttely sijaitsevat Helsingissä Vallilassa. Lisätiedot: www.vandernet.com