Suomalainen juomavesi ansaitsee laatuisensa pullon - CamelBak Chute® Mag kulkee mukana missä vain

Suomalaiset juovat nykyisin enemmän vettä kuin koskaan aikaisemmin. Tämä on hyvä asia hyvinvointimme kannalta. Jo prosentin vaje nestetasapainossa alentaa selvästi niin fyysistä kuin henkistä suorituskykyämme. Rutiininomaiset tehtävät muuttuvat haasteiksi, kun elimistömme nestetasapaino järkkyy.

On hyvä, että juomme enemmän, mutta voimmeko me juoda väärin? Kyllä voimme. Suomessa on maailman paras hanavesi. Tästä kylmänkirkkaasta tosiasiasta huolimatta käytämme pullovettä, joka pullotetaan ja kuljetetaan pitkienkin matkojen päästä meille kulutettavaksi. Suomessa vuosittain henkilöä kohti kulutettu pulloveden määrä, alle 20 litraa, on kansainvälisessä mittakaavassa pieni. Kuitenkin tästä määrästä syntyy noin 240 miljoonaa puolen litran muovipulloa, joiden valmistus on kuluttanut 3 miljoonaa litraa öljyä ja prosessiin tarvittavaa puhdasta vettä on lurautettu 160 miljoonaa litraa viemäriin. Lisäksi logistiikka ja sen aiheuttamat päästöt kruunaavat kokonaisuuden.

Lähteet: http://pacinst.org/publication/bottled-water-and-energy-a-fact-sheet/ sekä http://www.panimoliitto.fi/tilastot/

Onneksi jokainen voi helposti osallistua pullotetun juomaveden kulutuksen aiheuttaman hiilijalanjäljen pienentämiseen. Voimme astella vesipisteelle ja laskea hanasta maailman parasta, raikasta hanavettä omaan CamelBak Chute® Mag -juomapulloomme. Kaiken lisäksi tämä on käytännöllisesti katsoen ilmaista.

CamelBak Chute® Mag on uudenlainen juomapullo, jonka magneettinen korkki mahdollistaa veden nauttimisen nopeasti ja siististi. Helposti puhdistettava ja tyylikäs pullo soveltuu moneen käyttöön; työpöydälle, liikkuvaan työpisteeseen, kaupungilla ja luonnossa liikkumiseen. CamelBak Chute® Mag on muotoiltu siten, että se sopii polkupyörän pullotelineeseen ja kaikkien automerkkien mukitelineisiin. Pulloa on mukava kuljettaa korkkiin integroidusta kantolenkistä.

Pullon korkkia on mahdotonta pudottaa, saati hukata, sillä korkkia ei saa irrotettua pullosta. Magneettitoiminto pitää juodessa korkin kiinni pullon kannessa, jolloin se ei häiritse veden nauttimista.

CamelBak valmistaa kaikki CamelBak Chute® Mag -juomapullot BPA-vapaasta materiaalista, tritaanista, joten CamelBak Chute® Mag -pulloon laitettu korkealaatuinen suomalainen hanavesi maistuu raikkaalta vedeltä.

Kohottakaamme uudelleen täytettävät CamelBak Chute® Mag -juomapullomme raikkaan, erittäin edullisen ja maailman parhaan suomalaisen hanaveden kunniaksi!

CamelBak Chute® Mag -juomapulloa löytyy useissa eri väreissä ja neljässä eri koossa. Koot ja maahantuojan suositushinnat ovat: 0,6 l (19,90 e), 0,75 l (22,90 e), 1 l (24,90 e) ja 1,5 l (26,90 e). Tuotetta on saatavilla hyvin varustelluista vapaa-ajan ja urheilun erikoisliikkeistä sekä tavarataloista kautta Suomen.

CamelBak – maailmanjohtaja juomaratkaisuissa

CamelBak on perustettu vuonna 1989 Kaliforniassa, USA:ssa. Nykyään yritys on maailman johtava juomaratkaisujen kehittäjä ja toimittaja. Alkuperäisvalmistaja, joka on kehittänyt kädet vapaana -nesteytyksen. Juomarepun ja juomasäiliön synonyymi maailmalla on CamelBak. Tuotteet ovat laajalti patentoituja ja nerokas Big Bite Valve™ suukappale on alansa tunnetuin tuotekehityksen tulos.

CamelBakin filosofiaan kuuluu parantaa nykyisiä ja kehittää edelleen uusia ratkaisuja, jotta ihmiset joisivat enemmän vettä ja parantaisivat suorituskykyään.

CamelBak on ainoa valmistaja, joka tarjoaa veden mukana kuljettamiseen erittäin laajalla valikoimalla: juomapullot, juomapullovyöt, juomavyöt, juomareput, juomasäiliöt, vedenpuhdistimet ja tarvikkeet. CamelBak-tuotteet soveltuvat urheilukäytöstä retkeilyyn, matkustukseen ja terveellisiin elämäntapoihin.

Lisätiedot maahantuojalta:

Markkinointikoordinaattori Pauliina Heikkilä
email pauliina.heikkila@vandernet.com
tel +358 (0) 20 7418 320

Tuotepäällikkö Elina Kärkkäinen
email elina.karkkainen@vandernet.com

• juomapullo
  • chute mag
  • camelbak

Vandernet Oy on 1989 perustettu maahantuontiyritys, joka on keskittynyt alkuperäisvalmistajien innovatiivisiin ja korkealuokkaisiin tuotteisiin, jotka soveltuvat vaativimmillekin käyttäjille. Tuotteitamme kohtaat vaativissa työolosuhteissa, urheilu- ja ulkoilukäytössä, vaelluksilla sekä kiipeilyssä. Saatat nähdä niitä myös yritysten viestinnässä. Koulutamme asiakkaitamme ja jaamme teknisten asiantuntijoidemme parhaat vinkit. Löydät valikoiman jälleenmyyjiltämme, kuten hyvin varustetuista työturvallisuuden erikoisliikkeistä, urheilukaupoista sekä tavarataloista.