Uutuus kesän pyörätreeneihin: CamelBak® Chase Bike Vest -juomareppu naisille

Juomaratkaisujen ekspertti CamelBak® on tuonut markkinoille uuden naisten mallin 1,5 litran Chase Bike Vest -juomarepusta. Napakasti selkään asettuvassa Chase Bike Vestissä nestetäydennys kulkee matkassa kätevästi. Repun mukana tulee 1,5 litran Crux-juomasäiliö integroidulla juomaletkulla, jonka kautta juominen on pyöräillessä helppoa ja turvallista.

CamelBak®-valikoimissa on monen kokoisia, pyöräilyyn soveltuvia juomareppuja. Chase Bike Vestin säiliö on pienin, joten se on kätevä ja kevyt ratkaisu kohtuullisen lyhyeen, muutamien tuntien pyöräilyyn.

Repussa on lisäksi 2,5 litran säilytystila vaikkapa kevyille vaihtovaatteille ja olkaviillekkeissä useita, erikokoisia taskuja esimerkiksi CamelBak® Quick Stow -juomapulloille ja pikkutavaroille.

Uudesta naisten mallista löytyy kaksi vaihtoehtoa: luumunpunapohjainen plum/orange ja pääväriltään hiilenmusta charcoal/blue. Miesten musta juomareppu on myös saanut rinnalleen uuden, ruskeasävyisen vaihtoehdon, grey/poppin.

CamelBak® Chase Bike Vest -juomareppu ei ole painolla pilattu

Chase Bike Vest -juomarepun ihoa vasten tulevat osat, selkä ja viillekkeet, on valmistettu kevyestä, hengittävästä ja pehmeältä tuntuvasta verkkomateriaalista. Kaksi rintaremmiä parantavat istuvuutta ja vakautta. Painoa repulla on 330 grammaa.

Säiliön tyhjetessä repun saa kiristettyä litteämmäksi kompressionauhoilla. Turvallisuutta tien päälle tuovat heijastavat yksityiskohdat.

Materiaali- ja valmistusvirhetakuu on repulla kaksi vuotta, juomasäiliöllä ja letkulla kymmenen vuotta.

CamelBak® Chase Bike Vest löytyy hyvin varusteltujen vapaa-ajan ja urheilun erikoisliikkeiden sekä tavaratalojen valikoimista kautta Suomen. Maahantuojan suositushinta on 119 euroa.

Johtava juomaratkaisujen kehittäjä - CamelBak®

CamelBak® on perustettu vuonna 1989 Kaliforniassa, USA:ssa. Yritys on maailman johtava juomaratkaisujen kehittäjä, toimittaja ja alkuperäisvalmistaja. Juomarepun ja juomasäiliön synonyymi maailmalla on CamelBak®. Tuotteet ovat laajalti patentoituja.

CamelBak® on ainoa valmistaja, joka tarjoaa veden mukana kuljettamiseen erittäin laajan valikoiman ratkaisuja sisältäen juomapullot, juomapullovyöt, juomavyöt, juomareput, juomasäiliöt, vedenpuhdistimet ja tarvikkeet.

kotisivuilta: http://www.vandernet.com/sport/valmistajat/Lupine

tuotepäällikkö Elina Kärkkäinen

• Työelämä

• camelbak
  • juomareppu
  • chase bike vest
  • juomaratkaisut

Vandernet Oy on 1989 perustettu maahantuontiyritys, joka on keskittynyt alkuperäisvalmistajien innovatiivisiin ja korkealuokkaisiin tuotteisiin, jotka soveltuvat vaativimmillekin käyttäjille. Vandernetin edustamia tuotemerkkejä ovat mm. Arena, Petzl, CamelBak, Maglite ja Lupine. Tuotteitamme kohtaat vaativissa työolosuhteissa, urheilu- ja ulkoilukäytössä, vaelluksilla sekä kiipeilyssä. Saatat nähdä niitä myös yritysten viestinnässä. Koulutamme asiakkaitamme ja jaamme teknisten asiantuntijoidemme parhaat vinkit. Löydät valikoiman jälleenmyyjiltämme, kuten hyvin varustetuista työturvallisuuden erikoisliikkeistä, urheilukaupoista sekä tavarataloista.