Niitä, näitä ja häitä

Uutinen   •   Elo 29, 2013 09:00 EEST

Kill Bill Vol 1 & 2

Uma Thurman on Mustamamba, viiden hengen palkkatappajaryhmän yksi jäsen. Kun hän on menossa naimisiin, ex-pomo Bill järjestää häissä verilöylyn. Mustamamba kuitenkin selviää teurastuksesta hengissä ja herää muutaman vuoden päästä koomasta ja janoaa kostoa.

Never Back Down 2: The Beatdown

TOIMINTA Neljä eri lähtökohdista tulevaa vapaaottelijaa harjoittelee yhdessä entisen UFC-mestarin johdolla. Heidän on lopulta oteltava toisiaan vastaan ja paljastettava joukossaan oleva petturi.

Peace, Love & Misunderstanding

KOMEDIA Kireä newyorkilaisasianajaja Diane lähtee lastensa kanssa hippiäitinsä maatilalle rentoutumaan. Aiemmasta tapaamisesta on kulunut jo kaksikymmentä vuotta, ja pian Diane jälleen muistaakin, miksi aikoinaan erkaantui pilveä polttelevasta ja kuuta ulvovasta äidistään. Edessä on kuitenkin seikkailun, musiikin ja romantiikan täyteinen loma, joka muuttaa koko perheen elämän.

Kampus Greek
Koko 1. –  6. Kausi

Kampus Greek sarjassa seuraamme yliopiston sisar- ja veljeskuntien jäsenten elämän ylä- ja alamäkiä. Nuorten elämät ovat täynnä kokelasrituaaleja, rakkautta, draamaa ja koulutehtäviä.

The Cult
Koko 1. kausi

Palkittu trilleri ihmisistä, jotka katoavat liittyäkseen mysteerisiin kultteihin ja heidän perheistään, jotka yrittävät pelastaa heitä. Tehtävä osoittautuu luultua vaikeammaksi, mikään ei ole sitä, miltä aluksi näyttää...