Lataa suosikkielokuvasi ja -sarjasi ja ota ne mukaasi Viaplayn avulla

Viaplay, joka on Pohjoismaiden johtava tv-ohjelmien, elokuvien ja suorien urheilulähetysten verkkopalvelu, panostaa kehitykseen ja tarjoaa nyt mahdollisuuden katsoa suosikkielokuviasi ja -sarjojasi ilman Internet-yhteyttä.

iOS-laitteissa toiminto on ollut vuodesta 2012 lähtien ja nyt se on saatavilla myös Android-laitteisiin. Uusi toiminto on älykäs ja tärkeä Viaplayn osa, jonka ansiosta Viaplayn voi ottaa mukaan paikkoihin, joissa ei ole Internet-yhteyttä.

Uuden offline-palvelun avulla on helppo tallentaa katsottavaa tilapäisesti. Palvelu antaa materiaalin käyttöön 30 päivän ajaksi. Offline-palvelun käyttöä varten on kirjauduttava tabletin tai matkapuhelimen Viaplay-sovellukseen.

- Viaplay perustuu käytettävyyteen ja sitä on voitava käyttää milloin tahansa ja missä tahansa käyttöympäristössä, sanoo Viaplayn toimitusjohtaja Niclas Ekdahl. Voidaksemme täyttää lupauksemme, on tärkeää pystyä tarjoamaan suosittuja elokuvia, sarjoja ja urheiludokumentteja myös silloin, kun Internet-yhteys ei ole tilapäisesti käytössä.

Viaplay on käytettävissä seuraavissa käyttöympäristöissä: PC- ja Mac-tietokoneet, älypuhelimet, tabletit, Viaplay-digiboksi, Smart TV -televisiot, PlayStation® 3 sekä Xbox 360.

Lue lisää Viaplaysta osoitteessa: www.viaplay.fi

Jos tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä:
Janette Cohen
, PR Manager
Puhelin: +46 (0)73 6991978
Sähköposti: janette.cohen@viaplay.com

• Tietokone, Televiestintä, IT

• offline-mode
  • offline

Viaplay on Skandinavian johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi kaikki NHL-ottelut suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 –pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, kolmannen osapuolen verkoissa ja Internetissä. MTG on myös Venäjän johtavan riippumattoman CTC Media-televisioyhtiön suurin osakkeenomistaja. Lisätietoja osoitteessa www.mtg.se.