Lost täyttää 10 vuotta - kaikki jaksot katsottavissa Viaplayssa

Syyskuussa tulee kuluneeksi kymmenen vuotta kulttimaineeseen nousseen trillerisarjan Lostin ensi-illasta. Viaplay juhlistaa tätä merkkitapausta julkaisemalla sarjan kaikki 119 jaksoa.

Maahan syöksyneen Oceanic Airlinesin lennon 815 eloonjääneet matkustajat yrittävät selviytyä salaperäisellä saarella, joka pitää sisällään monenlaisia salaisuuksia. Näin alkaa Lost, yksi kaikkien aikojen rakastetuimmista tv-sarjoista. Innokkaat fanit ympäri maailmaa ovat kirjoittaneet vuosien varrella palstametreittäin teorioita sarjan jännittävistä käänteistä.

Niin uudet kuin vanhatkin fanit voivat nyt kokea seikkailun kokonaisuudessaan Viaplaylla - kännykällä, tabletilla ja tietokoneella.  Viaplayn offline-toiminnallisuuden avulla voit myös ladata jaksot suoraan tablettiin tai puhelimeen ja katsoa niitä myöhemmin ilman nettiyhteyttä.

- Tämä on sarjan faneille oikea supersyksy. Panostamme tämän monen rakastaman kulttiklassikon lisäksi edelleen myös Viaplay Premiere -konseptiin, jossa julkaisemme Pohjoismaissa ennen esittämättömiä sarjoja. Mukaan mahtuu niin jännitystä, draamaa, romantiikkaa kuin toimintaakin, sanoo Viaplayn toimitusjohtaja ja MTG:n Chief Digital Officer Rikard Steiber.

Viaplay toimii seuraavissa laitteissa: PC, Mac, Android- ja iOS-älypuhelimet, tabletit, Smart TV, Xbox 360, PlayStation® 3 ja PlayStation® 4.

Lue lisää Viaplaysta: viaplay.fi

• lost
  • svod
  • video on demand