Viaplay uudistuu!

Viaplay, Pohjoismaiden johtava tv-ohjelmien, elokuvien ja urheilun verkkopalvelu, tekee parannuksia voidakseen tarjota asiakkailleen yksinkertaisemman, nopeamman ja rajoittamattomamman palvelun.

Parannusten ensimmäisessä vaiheessa Viaplay lanseeraa uuden käyttöliittymän, vaihtaa käyttöympäristöä, esittelee uuden ohjelmien suosittelukoneen sekä tekee verkkopalvelustaan yksinkertaisemman, nopeamman ja helppokäyttöisemmän. Nämä kolme sanaa ovat perustana Viaplayn toistaiseksi suurimmalle kehityshankkeelle, jonka ansiosta asiakkailla on käytettävissään uusi tekniikka, uudet toiminnot sekä uusi ohjelmien suosittelukone.

Jo tästä päivästä lähtien Viaplayn asiakkaat voivat käyttää uudistunutta Viaplayta, joka tarjoaa paremman käyttökokemuksen, uusia toimintoja sekä monia muita parannuksia.  Palveluun saadaan lisää vielä uusia toimintoja loppusyksystä ja alkukeväästä.

7. marraskuuta lanseerattavat uudet toiminnot ovat:

·  Katselun jatkaminen samasta kohdasta (ohjelman katsomisen voi aloittaa yhdellä laitteella ja jatkaa toisella, samasta kohdasta mihin katselu on jäänyt)

·  Omat suosikit -lista (mahdollisuus kerätä lista omista suosikeista myöhempää katselua varten) Katselun  voi aloittaa helposti yhdellä klikkauksella

·  Katsotut-lista (aiemmin katsotut ohjelmat tallentuvat muistiin ja niihin on helppo palata)

·  Uusi, parennettu suosittelukone

Yllä olevien parannusten myötä on esimerkiksi helpompi etsiä haluamaansa viihdettä Viaplayn sivustollaan tarjoamien tuhansien elokuvien ja sarjojen joukosta.. Yhdellä klikkauksella toimiva toisto taas tekee palvelusta helppokäyttöisemmän. Käyttäjä voi myös halutessaan myös keskeyttää ohjelman ja jatkaa katsomista myöhemmin, katsotut-lista on käytettävissäsi kännyköissä ja tietokoneessa joten käyttäjä voi esimerkiksi aloittaa katsomisen tietokoneella ja jatkaa sitä kännykällä. Kaikki nämä toiminnot yksinkertaistavat käyttökokemusta.

- Tämä on Viaplayn suurin investointi sitten aloittamisemme vuonna 2011. Olemme ylpeitä, että voimme esitellä entistä paremman Viaplayn, sanoo Viaplayn toimitusjohtaja Niclas Ekdahl. Haluamme vastata asiakkaittemme pyyntöihin ja siksi panostamme nyt yksinkertaisemman, nopeamman ja helppokäyttöisemmän palvelun kehittämiseen.

Viaplay on käytettävissä seuraavissa laitteissa: PC- ja Mac-tietokoneet, matkapuhelimet ja –tabletit, joissa on Android- tai iOS-käyttöjärjestelmä, LG Smart TV, Samsung Smart TV, Philips Smart TV, Panasonic Smart TV, Xbox 360 sekä PlayStation® 3

Lue lisää osoitteessa: www.viaplay.fi

• helposti saatava
  • live suoratoisto
  • sarjat
  • urheilu
  • tv
  • svod
  • video on demand
  • suoratoisto-palvelu
  • suoratoistaa
  • netti-tv
  • laite
  • media
  • teknologia

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi kaikki NHL-ottelut suorina lähetyksinä. Voit käyttää Viaplayta niin verkkosivujemme kautta, iOS sovelluksella, Android-laitteilla, Smart TV-televisioilla, Viasat-bokseilla  ja pelikonsoleilla (Playstation ®3, Xbox 360).

Lue lisää osoitteessa www.viaplay.com