Viaplay ehdokkaana vuoden 2013 CSI Awardissa

Viaplay, Skandinavian johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu, on ehdokkaana vuoden 2013 CSI Awards-kilpailuissa. Viaplay on ehdolla Best content-on-demand-kategoriassa ja Best TV Everywhere/multi-screen video-kategoriassa.

-Onnittelut Viaplaylle. TVE-kategoria on suosituin kategoriamme ja osallistujamäärä on suuri. Joten jo ehdokkuus on hyvä saavutus –Goran Nastic, Editor CSI.

Vuonna 2003 perustettu CSI Awards on arvostettu teknologia-alan kilpailu, jonka tarkoituksena on palkita innovaatioita ja saavutuksia kaapeli-, satelliitti-, broadcast-, IPTV-, tele-, internet/online/OTT video- ja mobile TV-alalla.

-Meille nämä ehdokkuudet ovat suuri kunnia. Tämä on osoitus Viaplayn menestyksestä ja kannustaa meitä kehittämään tuotettamme entistä paremmaksi –Niclas Ekdahl, CEO Viaplay

Voittaja julkistetaan 13. Syyskuuta CSI Awardsissa IBC-konferenssissa Amsterdamissa.

Lue lisää Viaplaysta osoitteessa: www.viaplay.fi

Lue lisää CSI Awardista osoitteessa: http://www.csimagazine.com/awards

• tv
  • svod
  • streaming
  • sport
  • serier
  • nhl
  • hockey
  • film

Viaplay on Skandinavian johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi kaikki NHL-ottelut suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 –pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, kolmannen osapuolen verkoissa ja Internetissä. MTG on myös Venäjän johtavan riippumattoman CTC Media-televisioyhtiön suurin osakkeenomistaja. Lisätietoja osoitteessa www.mtg.se.