Viaplay näyttää NFL 2014 Draftin suorana

Lehdistötiedote   •   Touko 08, 2014 15:41 EEST

Viaplay näyttää torstain ja perjantain välisenä yönä NFL Draftin yksinoikeudella.

Viaplay näyttää torstain ja perjantain välisenä yönä NFL Draftin suorana kello 03:00-07:00. NFL Draft on NFL:n vuosittainen pelaajavalintatilaisuus, jossa joukkueet varaavat amatööripelaajia joukkueilleen.

Varaustilaisuus järjestetään tänä vuonna New Yorkissa, Radio City Hallissa ja se on katsottavissa yksinoikeudella Viaplayssa.

- Mahtavaa, että pystymme tarjoamaan taas yhden uniikin ja jännittävän urheilutapahtuman Viaplayn urheiluasiakkaille, kommentoi Rikard Steiber, Viaplayn toimitusjohtaja.

Viaplay tarjoaa huippu-urheilun suoria lähetyksiä netin kautta. NFL Draftin lisäksi  lähiaikojen valikoimissa mm. FA Cupin finaali, Saksan Cupin finaali, La Ligan finaali, NHL:n pudotuspelit, golfin European ja PGA Tour sekä paljon muuta. Viaplayn valikoimissa myös uusia elokuvia joka viikko.

Viaplay toimii jo seuraavissa laitteissa: PC, Mac, Android- ja iOS-älypuhelimet, tabletit, LG Smart TV, Samsung Smart TV, Philips Smart TV, Panasonic Smart TV, Xbox 360, PlayStation® 3 ja PlayStation® 4.

Lue lisää Viaplaysta osoitteessa: viaplay.fi

Viaplay on Pohjoismaiden johtava sarjojen, elokuvien, urheilun ja lastenohjelmien suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa huippuviihdettä eri alustoille ja laitteille - TV-sarjojen kokonaisia tuotantokausia, huippuelokuvia ja maailmanluokan urheilua suorina lähetyksinä. Urheiluvalikoimaamme sisältyy esimerkiksi NHL, KHL, La Liga, Golf, NFL ja paljon muuta. Viaplay on osa Modern Times Groupin digitaalista liiketoimintaa, MTGx:ää. Lue lisää www.viaplay.com