Viaplay nimetty Connected World TV Awards 2013 -ehdokkaaksi

Viaplayn maksullinen netti-tv on nimetty Connected World TV Awards 2013 -ehdokkaaksi kategorioissa Best Connected Application of the Year ja Best Online Content Service of the Year.

"Onnittelut kaikille finalisteillemme, mukaan lukien Viaplay, jotka on nimetty ehdokkaiksi kategorioissa Best Connected Application of the Year ja Best Online Content Service of the Year." - BPL-Broadcast.

Kilpailun järjestää BPL Broadcast, joka on IBC:n yhteistyökumppani ja mukana kehittämässä sekä markkinoimassa IBC Connected World -kilpailua. Kilpailu järjestetään television ja videon uusimman kehityksen juhlistamiseksi ja tv-lähetysten sekä Internetin rajan häivyttämiseksi. IBC Connected World on osa televisioalan vuosittaista IBC-tapahtumaa (International Broadcasting Convention), jossa uutis- ja viihdesisällön luomiseen, hallintaan ja jakeluun erikoistuneet ammattilaiset kokoontuvat ja joka pidetään Amsterdamissa.

- On suuri kunnia tulla nimetyksi ainoana pohjoismaisena tahona näissä kahdessa arvovaltaisessa kategoriassa. Se on osoitus menestyksestämme ja innostaa tekemään entistä kovemmin töitä ja kehittämään tuotetta edelleen. - Niclas Ekdahl, Viaplayn toimitusjohtaja.

Voittaja julkaistaan 16. syyskuuta Amsterdamin Okura-hotellissa.

Lue lisää Viaplaysta osoitteessa: www.viaplay.fi
Lue lisää Connected World TV Awards -kilpailusta osoitteessa: www.connectedworldawards.tv
Lue lisää BPL:stä osoitteessa: www.bpl-broadcast.com

• connected world tv awards
  • tv
  • svod
  • streaming
  • connected world conference

Viaplay on Skandinavian johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi kaikki NHL-ottelut suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 –pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, kolmannen osapuolen verkoissa ja Internetissä. MTG on myös Venäjän johtavan riippumattoman CTC Media-televisioyhtiön suurin osakkeenomistaja. Lisätietoja osoitteessa www.mtg.se.