Viaplay-palvelu Philipsin älytelevisioihin

Viaplay-verkkopalvelu tulee saataville Philipsin älytelevisioihin Pohjoismaissa lokakuusta lähtien. Uuden sopimuksen myötä Viaplay on yhä laajemman yleisön saatavilla. Katsojilla on mahdollisuus nauttia Viaplayn laajasta viihdevalikoimasta, kuten tv-sarjoista, elokuvista ja NHL-otteluista suoraan Philipsin älytelevision kautta.

Viaplay ja Philips ovat solmineet yhteistyön, jonka myötä Viaplay tulee saataville Pohjoismaissa Philipsin älytelevisioiden kautta. Viaplay-verkkopalvelun käyttäjät voivat nauttia laajasta valikoimasta tv-sarjoja, elokuvia ja NHL-otteluita milloin haluavat. Viihdesisältö on saatavilla suoraan Philips-älytelevision kautta ja on käyttävissä helposti kaukosäätimen napinpainalluksen avulla.

”Viaplay muokkaa jatkuvasti television katselun tulevaisuutta. Yhteistyömme Philipsin kanssa mahdollistaa palvelumme ja sen mahtavan viihdesisällön saatavuuden yhä useammalle katsojalle”, kertoo Niclas Ekdahl, CEO Viaplay.

Viaplay-verkkopalvelu tuo laajan leffakirjaston, uusimmat vuokraleffat, tv-sarjat ja kaikki NHL-ottelut internetin välityksellä kaikkien saataville ajasta ja paikasta riippumatta. Viaplay-verkkopalvelun kirjastossa on saatavilla muun muassa tuhansia elokuvia ja lisäksi useiden menestyssarjojen tuotantokausia.

”Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhömme ja Viaplayn huippuluokan sisältöön”, kertoo Joakim Örnstig Philips TV:n Pohjoismaiden markkinointijohtaja.

Viaplay on saatavilla Philipsin älytelevisioissa (2012 mallit 6000-sarjasta ylöspäin) lokakuusta alkaen. Viaplay-palvelu on saatavilla myös tietokoneiden, tablet-laitteiden, älypuhelimien, LG:n, Panasonicin ja Samsungin älytelevisioiden sekä Viasatin satelliitin kautta.

Niclas Ekdahl, VD

Puh: +46 (0)73 6991901

niclas.ekdahl@viaplay.com

Viaplay

Viaplay on verkkopalvelu, jonka kautta voi katsoa pohjoismaisia ja kansainvälisiä elokuvia, tv-sarjoja ja urheilua. Viaplay on saatavilla internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älytelevisioiden ja mobiililaitteiden kautta. Viaplay lanseerattiin Suomessa syksyllä 2011 ja se on saatavilla myös Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Venäjällä. Lisätietoja www.viaplay.fi.

Viaplay on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. MTG on Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiö CTC Median pääomistaja.

• Massamedia