Viaplay-palvelu PlayStation 3 -pelikonsoleihin

Viaplay-palvelu avataan PlayStation 3:lle neljässä Pohjoismaassa. Viaplayn kautta voi katsoa tuhansia leffoja ja suosittuja tv-sarjoja.

“Me olemme erittäin ylpeitä saadessamme tehdä yhteistyötä Sonyn kanssa. Alan johtavana toimijana koemme luontevana kehityksenä yhdistää voimat maailman suurimman pelikonsolivalmistajan kanssa ja samalla tuoda Viaplayn tarjonta saataville entistä suuremmalle yleisölle”, kertoo Niclas Ekdahl, CEO Viaplay.

Viaplayn viihdetarjonnasta voi nauttia jo lähes kaikilla suosituimmilla päätelaitteilla ja alustoilla: PC:llä, Macilla, älypuhelimilla, tablet-laitteilla ja Viasatin digiboksin kautta. Lisäksi Viaplay on tuonut tarjontansa LG:n, Samsungin, Panasonicin ja Philipsin älytelevisioihin.

”Sonyn tavoitteena on kehittää PlayStationia entistä monipuolisemmaksi viihdealustaksi. PlayStation on ollut pitkään kokonaisvaltainen alusta pelaamiseen, musiikin kuunteluun ja elokuvien katseluun”, toteaa Jim Ryan Sonylta.

Viaplay-sovellus on ladattavissa PlayStation Network  -palvelusta  osoitteessa: http://fi.playstation.com/psn/.

Niclas Ekdahl, VD
Puh: +46 (0)73 6991901