Viaplay-verkkopalvelun hinnat laskivat: Kattava ja laadukas viihdesisältö pienemmällä hinnalla

Viaplay-verkkopalvelun TV+Leffapaketin hinta laski 18.10.2012 9,95 eurosta 7,95 euroon kuukaudessa. Alennus koskee sekä nykyisiä että uusia asiakkaita. Viaplayn TV+Leffapaketti tuo eri internetiin yhdistettäviin laitteisiin kattavan valikoiman TV-sarjoja ja elokuvia.

Viaplaylla on yksinoikeus seuraavien merkittävien Hollywood-studioiden tv- ja elokuvasisältöihin: Sony Pictures, Walt Disney, 20th Century Fox, NBC ja Universal Studios.

”Asiakkailtamme saadun palautteen mukaan kilpailussa pärjäävät toimijat, joilla on tarjottavana uusin ja vahvin sisältö. Meillä on yksinoikeus merkittävimpien yhdysvaltalaisten ja pohjoismaisten studioiden TV- ja elokuvasisältöön. Tarjoammekin asiakkaillemme Pohjoismaissa markkinoiden laajinta ja laadukkainta viihdesisältöä. Meille on tärkeää, että Viaplayn kattava TV- ja elokuvavalikoima on mahdollisimman monen kuluttajan saatavilla edullisesti. Siksi laskemmekin Viaplayn TV+Leffapaketin hintaa 9,95 eurosta 7,95 euroon kuukaudessa,” sanoo Viaplayn toimitusjohtaja Niclas Ekhdal.

Viaplay lanseerattiin 2011 ja se on Pohjoismaiden johtava verkkopalvelu, jossa on kattava valikoima elokuvia, TV-sarjoja sekä suoria urheilulähetyksiä ja muita tapahtumia ympäri maailmaa. Viaplay on saatavilla internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelinten, taulutietokoneiden, älytelevisioiden, Viaplayn HD-digiboksin ja piakkoin myös pelikonsoleiden kautta. Viaplayn viihdesisältö on myös saatavilla kaikille Applen iOS-laitteille myös offline-tilassa Download-to-Go -lataustoiminnon avulla.

Viaplay
Viaplay on verkkopalvelu, jonka kautta voi katsoa pohjoismaisia ja kansainvälisiä elokuvia, tv-sarjoja ja urheilua. Viaplay on saatavilla internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älytelevisioiden ja mobiililaitteiden kautta. Viaplay lanseerattiin Suomessa syksyllä 2011 ja se on saatavilla myös Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Venäjällä. Lisätietoja www.viaplay.fi.

Viaplay on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. MTG on Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiö CTC Median pääomistaja.