Viaplayn avulla lempielokuvat ja tv-sarjat kulkevat aina mukana

Uusi elokuvien ja tv-sarjojen Download-to-Go -lataustoiminto tuo mahdollisuuden katsella Viaplay-verkkopalvelun laajaa viihdesisältöä iOS-laitteilla myös offline-tilassa ilman internetyhteyttä.

Viaplay-palvelussa on saatavilla uusi elokuvien ja tv-sarjojen lataustoiminto. Lataustoiminnon ansiosta Viaplayn elokuvia ja tv-sarjoja voi ladata iOS-laitteille. Ladattuja elokuvia ja tv-sarjoja voi katsella missä tahansa ilman internetyhteyttä 30 päivän ajan .

”Elokuvien ja tv-sarjojen Download-to-Go -lataustoiminto mahdollistaa Viaplayn laajasta viihdesisällöstä nauttimisen myös silloin, kun internetyhteyttä ei ole käytettävissä, esimerkiksi loma-asunnolla tai matkalla. Palvelun käyttäjät eivät ole enää riippuvaisia 3G- ja WiFi-yhteyksistä. He voivat vapaasti valita, missä ja milloin katsovat lempielokuviaan ja tv-sarjojaan”, kertoo Niclas Ekdahl, Viaplayn toimitusjohtaja.

Viaplayn elokuvien ja tv-sarjojen Download-to-Go -lataustoiminto on käytettävissä ilman lisämaksua. Ladattu sisältö on helppo löytää sovelluksesta ja katsoa offline-tilassa 30 päivän ajan. Elokuvien ja tv-sarjojen lataaminen on helppo. Ladatun sisällön voi halutessaan myös poistaa katselun jälkeen tilan säästämiseksi. Viaplayn Download-to-Go -lataustoiminto on käytettävissä iOS-laitteiden (iPhone ja iPad) Viaplay-sovelluksissa.

Viaplay-sovellus on ladattavissa iOS-laitteille App Storesta.