KHL: SKA - Jokerit 31.8. vapaakatselussa Viasatilla DNA:n kaapelissa, antennissa ja DNA Welho MatkaTV:ssä

Jokerit pelaa tästä syksystä alkaen mantereen kovimmassa kiekkoliigassa, Venäjän KHL:ssä sen ensimmäisenä suomalaisseurana. Jokereiden lisäksi KHL-jäillä eri joukkueissa luistelee myös useita muita suomalaisia huippupelaajia. Viasat välittää ottelut Suomeen yksinoikeudella.

Vapaakatseluun avattavassa KHL-kauden kenraaliharjoituksessa 31.8. kohtaavat SKA Pietari ja Jokerit. Kyseessä on Nikolai Putshkovin muistoturnaus, Jokereiden viimeinen harjoitusottelu ennen 3.9. alkavaa KHL-kautta ja samalla myös hyväntekeväisyysottelu, jonka tuotto ohjataan Teemu Selänteen Finnish Flash ry:n toimintaan.

Peli alkaa klo 17.00, mutta ruudun ääreen kannattaa asettua jo klo 16.50, jolloin lähetys alkaa. Ottelun selostaa suomeksi Antti Mäkinen ja se pelataan Hartwall Arenalla Helsingissä. Lisätietoja ottelusta.

SKA - Jokerit ottelu näkyy ilman erillistä maksua DNA:n jakeluteissä seuraavasti:

• DNA:n kaapeliverkossa ottelu on seurattavissa maksutta ja salaamattomana Viasat Hockey Finland -kanavalla (kanavapaikka 460), eikä katselu edellytä TV-korttia. Jos kanava ei tule näkyviin automaattisesti, tee uusi kanavahaku ja tarvittaessa tehdasasetusten palautus laitteen käyttöohjeen mukaisesti. Voit tarkistaa täältä, onko kotisi DNA:n kaapeliverkossa.
  • DNA:n antenniverkossa ottelu on seurattavissa maksutta ja salaamattomana Viasat Hockey Finland -kanavalla (kanavapaikka 66), eikä katselu edellytä TV-korttia. Katseluun tarvitaan DNA:n VHF-antenniverkkoon suunnattu HD- eli VHF-antenni sekä Antenna Ready HD -merkitty vastaanotin (DVB-T2). Jos kanava ei tule näkyviin automaattisesti, tee uusi kanavahaku ja tarvittaessa tehdasasetusten palautus laitteen käyttöohjeen mukaisesti. Voit tarkistaa täältä, onko kotisi DNA:n antenniverkon näkyvyysalueella.
  • DNA Welho MatkaTV:n tilaajat voivat seurata ottelun suoratoistona vaikkapa älypuhelimellaan, tabletilla tai tietokoneelta ilman erillistä maksu-tv-tilausta, ja ottelun saa televisioruudulle Chromecast-mediatoistimen avulla.
Viasat Hockey Finland

Viasat Hockey Finland näyttää maailman kovimpia lätkäsarjoja livenä ja suomeksi selostettuna. Kanava kuuluu DNA:n kaapeliverkossa Viasat Kulta  ja Viasat Sport -paketteihin ja se näkyy nyt myösDNA:n antenniverkossa osana Viasat Sport -pakettia, joka on koko laajuudessaan seurattavissa DNA Welho MatkaTV:n  avulla - lue lisää täältä.

Viasat Hockey Finland -kanava on kotimaisten kiekkofanien kannalta varsinainen toivekanava, sillä se esittää suomalaisittain kiinnostavimmat KHL- ja NHL-ottelut suomeksi selostettuna. Viasat Hockey Finland -kanava esittää viikoittain yhteensä 7-10 suoraa NHL-ottelua, 4-5 KHL -ottelua sisältäen kaikki Jokereiden koti- ja vierasottelut sekä 1-2 ottelua Ruotsin SHL:stä. NHL-kaudella luvassa on yöotteluiden lisäksi Suomen alkuillassa viikonloppuisin lähetettäviä suoria otteluita 1-3 ottelun viikkotahdilla suomeksi selostettuna.

Viasat-paketteihin kuuluu kaikkiaan viisi urheilukanavaa: Viasat Sport, Viasat Golf, Viasat Hockey, Viasat Hockey Finland ja Viasat Sport Xtra. Pakettien laajaan urheilutarjontaan kuuluu mm. maailman kovatasoisinta jääkiekkoa NHL:stä ja KHL:stä sekä Ruotsin SHL:stä. Ohjelmistossa ovat myös golfin huipputurnaukset, jalkapallon Serie A ja La Liga, koripallon MM- ja EM-kilpailut sekä Euroliiga, NFL ja paljon muuta. Viasatin kaikki urheilukanavat ovat nyt saatavissa suoratoistona myös DNA Welho MatkaTV:n kautta Viasat Sport ja Viasat Kulta -pakettien tilaajille. Viasat Hockey, Viasat Sport ja Viasat Golf sisältyvät DNA:n kaapeliverkossa paketteihin myös teräväpiirtoversioina.

Urheilulähetykset myös mobiilisti mukana DNA Welho MatkaTV:llä
Viasat-paketin tilaaja, tiesitkö tämän: Kun haluat seurata Viasatin urheilukanavia myös kodin ulkopuolella, saat ne käyttöösi tilaamalla DNA Welho MatkaTV -palvelun. Viasatin kaikki viisi urheilukanavaa ovat seurattavissa vaikkapa tabletilta tai älypuhelimesta DNA Welho MatkaTV:n kautta, kun asiakkaalla on tilattuna Viasat Sport -paketti (kaapelissa vaihtoehtoisesti Viasat Kulta) ja DNA Welho MatkaTV -palvelu

Tutustu DNA:n Viasat Sport -kanavapakettitarjoukseen!

• viasat finland
  • viasat hockey finland