NHL-kausi alkaa - Viasat ja Viaplay näyttävät kaikki kauden NHL-ottelut

Viasat ja Viaplay näyttävät kansainvälisen huippukiekon ystäville kaikki tulevan kauden NHL-ottelut. Viasat Hockey Finland -kanavalla nähdään viikoittain 2-3 NHL-ottelua. Ottelut selostetaan suomeksi Antti Mäkisen ja Tero Kainulaisen toimesta.

Tuleva NHL- kausi pitää sisällään monia mielenkiintoisia kiekkotapahtumia ja tuoreita suomalaisnimiä.

"Tulevalla kaudella suurin mielenkiintoni kohdistuu siihen pystyvätkö Itäisen konferenssin joukkueet horjuttamaan Lännen dominointia. Suomalaisnäkökulmasta erityisen mielenkiintoinen nimi on Jori Lehterä, jolta odotan läpimurtoa tähtiin tulevalla kaudella", kertoo Viasatin jääkiekko-asiantuntija ja selostaja Antti Mäkinen.

Suuri määrä otteluita nähtävissä ilta-aikaan

Hyviä uutisia on myös luvassa ei-yökukkujille lätkäfaneille. Alustavassa runkosarja-aikataulussa on yli 60 Suomen ilta-aikaan käytävää NHL-ottelua, joten huippulätkää ei tarvitse jännittää yöunien kustannuksella.

Kaikki NHL-ottelut esitetään Viasat Hockey Finland, Viasat Hockey, Viasat Sport, Viasat Sport Xtra ja NHL Extra -kanavilla sekä Viaplay -palvelussa. Nämä kuuluvat Viasatin satellittipaketeista Tuplaplatina, Kulta ja Sport -kanavapaketteihin. Kaapeli- ja IPTV-verkon kodeissa kanavat ovat saatavilla Viasat Kulta ja Viasat Sport -kanavapaketeissa. Syksyn uutuutena Viasat Sport -paketti on saatavilla myös DNA:n antenniverkossa. NHL-Extra -kanavien saatavuudessa on operaattoreittain eroja.

• viasat hockey finland
  • viaplay
  • nhl
  • hockey
  • jääkiekko

Viasat Finland Oy

Johannes.Leppanen@viasat.fi

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv-lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Viasatin kanavatarjonta koostuu Viasat Film -elokuvakanavista, Viasat Sport -urheilukanavista, Viasatin omista dokumenttikanavista ja Disneyn lastenkanavista. Lisäksi Viasatin kanavapaketteihin sisältyy Nelonen Paketti sekä lukuisia viihde- ja uutiskanavia. Viasatilla on ainoana Suomessa 17 HD-laatuista kanavaa. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 –pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.