Sky Sports News HD -kanava vaihtuu Sky News HD -kanavaksi 1.7.2013

Sky ja Viasat ovat solmineet uuden yhteistyösopimuksen, joka tulee voimaan 1.7.2013 ja korvaa yritysten aiemmin tänä vuonna solmiman sopimuksen.  Sopimuksen myötä Sky News HD -uutiskanava korvaa Sky Sports News HD -uutiskanavan Viasatilla maanantaina 1.7.2013 alkaen. Lisäksi sopimus laajentaa Viasatin oikeuksia käyttää Skyn kattavaa urheilutarjontaa Viasatin omilla kanavilla ja Viaplay-palvelussa. Urheilutarjontaa tarkennetaan myöhemmin.

“Sopimuksen myötä laajennamme yhteistyötämme Skyn kanssa. Se tuo asiakkaille lisää Sky Sports -ohjelmistoa ja ensiluokkaisen Sky News HD -uutiskanavan uutisia,” sanoo Johannes Leppänen, Viasat Finland Oy:n toimitusjohtaja.Sky News HD -kanava tulee saataville satelliittijakelun Tuplaplatina-kanavapaketeissa sekä Viaplay-palvelussa. Kaapeli- ja IPTV-jakelussa voi olla operaattorikohtaisia eroja.

Tarkemmat ohjelmatiedot esitetään Viasatin ohjelmistossa noin kaksi viikkoa etukäteen.

Johannes Leppänen Oy
Viasat Finland Ab

• sky sports news hd
  • sky news hd