Viasat laajentaa HD-kanavavalikoimaansa urheiluun ja dokumentteihin

Maksutelevisioyhtiö Viasat kasvattaa HD-kanavavalikoimaansa Suomessa 7 uudella teräväpiirtokanavalla. Teräväpiirtona on luvassa muun muassa runsaasti urheilua urheilun erikoiskanavien kautta. Uudet HD-kanavat tulevat saataville marraskuun alusta alkaen. Uusien kanavien myötä Viasat lähettää ohjelmistoa teräväpiirtona yhteensä 17 kanavalla.

Viasat ottaa jälleen merkittävän askeleen HD-kanavatarjoajana tuomalla Suomessa saataville 7 uutta teräväpiirtokanavaa. Uusien kanavien myötä Viasatin premium-urheilusisältö on jatkossa katsottavissa huipputarkkoina teräväpiirtolähetyksinä. Teräväpiirtona lähetetään kaikki NHL-ottelut, Golfin merkittävimmät arvoturnaukset ja monipuolisesti dokumenttisarjoja. Viasatin uudet teräväpiirtokanavat ovat urheilun erikoiskanavat Viasat Golf, Viasat Hockey ja Viasat Sport. Lisäksi HD-kanavavalikoimaan tulevat dokumenttikanavat Viasat History, Viasat Explorer, Viasat Nature ja Viasat Crime.

HD-kanavien lisäksi Viasatin satelliitin kautta tulee saataville neljä uutta Play-kanavaa: National Geographic, National Geographic Wild, E! ja Disney On Demand. Kanavien sisältö on katsottavissa tallentavan digiboksin kautta lokakuun alusta lähtien.

Viasat laajentaa HD-kanavavalikoimaansa jo toista kertaa tämän vuoden aikana. Tämän vuoden alussa Viasat toi neljä uutta teräväpiirtoista Viasat Film -elokuvakanavaa.

”Teräväpiirtosisältö on yhä tärkeämmässä roolissa tarjonnassamme. Uusien HD-kanavien myötä asiakkaillamme on mahdollisuus nauttia korkealuokkaista sisältöä kristallinkirkkaalla kuvanlaadulla. Kehitämme jatkuvasti sisältöämme, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme parasta viihdettä,” kertoo Viasat Finlandin toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

Uudet HD-kanavat tulevat saataville Viasat-kanavapaketteihin ilman lisämaksua. HD-kanavien saatavuudessa saattaa olla operaattorikohtaisia eroja.

Oy Viasat Finland Ab
Puh: 040 162 1761

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• viasat nhl-ottelut