Viasat lanseeraa uuden Viasat Hockey Finland -kanavan ja solmi televisiointisopimuksen KHL-liigan otteluista

Maksutelevisioyhtiö Viasat lanseeraa syksyllä suomenkielisen Viasat Hockey Finland -erikoiskanavan. Viasat on solminut KHL-liigan otteluiden televisiointisopimuksen. Syksystä 2013 alkaen Viasatin uudella Viasat Hockey Finland -kanavalla voi seurata suomalaisnäkökulmasta valittuja, maailman kärkiliigoissa pelattavia pelejä suomeksi selostettuna. Viasatilla on yksinoikeus NHL:n, KHL:n ja HockeyAllsvenskanin otteluiden lähetyksiin.

Viasat välittää uudella Viasat Hockey Finland -kanavallaan suomalaisnäkökulmasta valittuja, kiinnostavimpia NHL- ja KHL-liigan otteluita suomeksi selostettuna.  Kanavalla nähdään myös Ruotsin HockeyAllsvenskanin otteluita sekä ajankohtaista jääkiekkouutisointia ja huippuhetkien koostelähetyksiä suomeksi. Viasatin Viasat Hockey- ja Viasat Sport -kanavat ja satelliittijakelussa olevat Extra-kanavat välittävät yksinoikeudella kaikki NHL:n ottelut suorina lähetyksinä sekä jälkilähetyksinä.

”Suomenkielinen Viasat Hockey Finland -kanava on mahtava uutinen kaikille lätkäfaneille.  Uutta on, että meillä on yksinoikeus myös KHL-otteluiden televisiointeihin NHL-otteluiden ja Ruotsin Allsvenskanin otteluiden televisiointien ohella. Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme tarjota suomalaisille jääkiekon ystäville täyslaidallisen huippuhetkiä kansainvälisistä kiekkokaukaloista suomeksi selostettuna. Tarjontaa täydentävät urheilun erikoiskanavamme ja Viaplay-palvelu”, kertoo Viasatin toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

Viasat Hockey Finland -kanavan ohella vannoutuneita faneja palvelee monipuolinen Viaplay-verkkopalvelu. Viaplay näyttää Viasat Hockey Finland -kanavalla nähtävät KHL-ottelut ja kaikki NHL-ottelut suorina lähetyksinä ja tarjoaa pääsyn NHL GameCenteriin. Jääkiekon lisäksi Viaplayn kautta voi katsoa elokuvia, live-urheilua ja sarjoja. Viaplay on käytettävissä missä ja milloin tahansa Viasatin HD-digiboxin ja kaikkien digipäätelaitteiden kautta (PC, MAC, älypuhelin, iPad, tabletti tai pelikonsoli).

Saatavuus
Suomenkielinen Viasat Hockey Finland -kanava näkyy syksystä 2013 alkaen Viasatin satelliittijakelussa Viasat Tuplaplatina-, Viasat Kulta- ja Viasat Sport -kanavapaketeissa sekä kaapeliverkko- ja laajakaista-tv  -jakelussa Viasat Kulta- ja Viasat Sport -paketeissa. Näissä kanavapaketeissa Viasat Hockey Finland -kanava näkyy tilaajille automaattisesti ja sisältyy kanavapakettien kuukausihintoihin. Satelliittiasiakkaiden Tuplaplatina- ja Kulta-paketteihin sisältyy myös Viaplay-palvelu.

Tiedotetta tarkennettu 18.7.2013: Viaplay-palvelu sisältyy satelliittiasiakkaiden Tuplaplatina- ja Kulta-paketteihin.

Oy Viasat Finland Ab
Puh: 040 162 1761
Johannes.leppanen@viasat.fi

• viasat hockey finland