Uutta vääntöä lattianpuhdistukseen

Milloin pesit lattiat viimeiseksi? Viime vuonna? Kun läikytit kahvia? Ennen ystävien vierailua? Luultavasti et kuitenkaan niin usein kuin haluaisit, koska se on aivan liian vaivalloista. Vileda esittelee uutuuden, joka helpottaa lattioiden pesua, sillä mopin kuivaksi puristaminen onnistuu ilman hampaiden kiristelyä.

Uskottelemme, että pikakierros pölynimurilla puhdistaa lattiat. Mopin esille ottaminen, kasteleminen, huuhtelu ja kuivaksi puristaminen voi tuntua ylitsepääsemättömän vaivalloiselle, joten helposti tyydymme vain imuriin ja moppi jää edelleen siivouskomeroon. Vileda Turbo on aivan uudentyyppinen sanko-moppisetti: Siinä on poljinsanko, jolla mopin saa puristettua kuivaksi ilman suuria käsivoimia. Moppi on 100 % mikrokuitua, joten se puhdistaa tehokkaasti jopa ilman puhdistusaineita.

Tuotetietoja

• Sangossa on kätevä poljin, jonka avulla puristat mopin kuivaksi - ei vaadi käsivoimia
  • Sangon kahvan kiinnitys on horisontaalinen, joka helpottaa kantamista ilman että vesi läikkyy
  • 100 % mikrokuitumopissa on erinomainen puhdistusteho ja liankeräyskyky
  • Kolmikulmainen moppipää helpottaa nurkkien puhdistusta
  • Ylettyy helposti matalien huonekalujen alle
  • Mopissa on säätövarsi 55-130 cm

Turbo sopii kodin kaikille lattiapinnoille, mutta suosittelemme erityisesti klinkkeri- ja muovilattioille.

Vileda® suosittelee:

• Pese keittiön ja kylpyhuoneen lattiat kerran viikossa.
  • Pese muiden huoneiden lattian joka toinen viikko.
  • Pese lattiat useammin mikäli sinulla on pieniä lapsia, jotka konttaavat lattialla tai koiria, joiden mukana tulee kuraa sisälle.

Vileda Turbo poljinsanko-moppisettiä on saatavilla keväällä 2019 hyvin varustetuista myymälöistä. Setin suositusvähittäishinta on 49,90€.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• kylpyhuone
  • mopit

Freudenberg Home and Cleaning Solutions (FHCS) on tuotekehityksen ja innovaatioiden saralla maailman johtava mekaanisten siivoustuotteiden valmistaja, jonka päätuotemerkkejä Suomessa ovat Vileda® ja Wettex®. Tuotteet voidaan jakaa pääosin lattioiden ja muiden pintojen hoitoon (mopit, siivousliinat, -sienet ja -harjat), siivouskäsineisiin, vaatehuoltoon sekä ammattisiivouksessa lisäksi siivousvaunuihin ja jätehuoltoon. FHCS panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen pyrkimyksenään olla siivoustuotteiden edelläkävijä ja suunnannäyttäjä maailmassa, niin kotitalous- kuin ammattisiivouksessakin. Yritys on osa 170-vuotiasta saksalaista perheyritystä, monialakonserni Freudenberg Groupia, jonka liikevaihto vuonna 2017 oli noin 9,3 miljardia euroa ja jossa työskentelee noin 48 000 työntekijää.

Facebookissa: https://www.facebook.com/Viledasuomi ja https://www.facebook.com/WettexSuomi