Uutuus! Puhdistaa lähes taianomaisesti sormenjäljet ja tahrat teräspinnoilta

Ruostumattomasta teräksestä valmistetut kodinkoneet ovat kivan näköisiä, mutta hankala pitää tahrattomina. Sen tietää ainakin kaikki, joilla on lapsia. Pienet ja hieman suuremmatkin lapset jättävät usein sormenjälkiä jälkeensä niin jääkaapin, pakastimen kuin tiskikoneeseenkin ulkopinnoille.

Perinteisten hankaussienten pintakerros on nailonia, jonka hankaa mekaanisesti tekemättä eroa onko kyse esimerkiksi tiskialtaan pinnasta vai liasta. Tuloksena saattaa olla rumia naarmuja, jolloin tiskiallas menettää kiillon ja se näyttää vanhalta ja kuluneelta.

”Viledan tuo markkinoille uuden hankaussieninen, jossa on Viledan kehittämä ja patentoima PurActive-pinnoite, joka irrottaa ja poistaa lian mm. hankalasti puhdistettavilta teräspinnoilta.”, kertoo Sofia Kajrup, Viledan tuotepäällikkö.

Vileda Inox Clean&Shine nostaa lian irti hangattavalta pinnalta ainutlaatuisen rakenteensa ansiosta. Sienen rakenne on kuin kynsi, joka rikkoo, irrottaa ja nostaa lian pois puhdistettavalta pinnalta. Sienen harmaa hankauspuoli puhdistaa hellävaraisesti, naarmuttamatta ja sienen vaaleanpunainen puoli on 100 % mikrokuitua, joka poistaa rasvaa ja viimeistelee raidattoman lopputuloksen.

Inox Clean&Shine on suunniteltu erityisesti keittiöön ja soveltuu mm. näille pinnoille:

• Teräs (myös kiillotettu ja lakattu)
  • Kromi, alumiini
  • Messinki
  • Lasi
  • Akryyli
  • Pyrex®
  • Emali
  • Posliini

Puhdistettavat kohteet mm.:

• Jääkaappi/pakastin
  • Liesi
  • Astianpesukone
  • Alumiiniset pannut ja kattilat

”Vileda Inox Clean&Shine on aivan fantastinen uuninpuhdistaja! Sieni on helppo huuhtoa puhtaaksi ja sillä pääsee helposti joka koloon ja nurkkaan.”, sanoo Sofia Kajrup ja jatkaa: ”Lisäksi sientä voi käyttää myös ikkunoiden pesussa poistamaan karkeampaa liikaa ikkunasta.”

Uusi Vileda® Inox Clean&Shine 2 kpl hankaussieni on saatavilla syksyllä 2017 hyvinvarustetuista myymälöistä. Kahden kappaleen pakkauksen suositusvähittäishinta on 3,20€.

Freudenberg Home and Cleaning Solutions (FHCS) on tuotekehityksen ja innovaatioiden saralla maailman johtava mekaanisten siivoustuotteiden valmistaja, jonka päätuotemerkkejä Suomessa ovat Vileda® ja Wettex®. Tuotteet voidaan jakaa pääosin lattioiden ja muiden pintojen hoitoon (mopit, siivousliinat, -sienet ja -harjat), siivouskäsineisiin, vaatehuoltoon sekä ammattisiivouksessa lisäksi siivousvaunuihin ja jätehuoltoon. FHCS panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen pyrkimyksenään olla siivoustuotteiden edelläkävijä ja suunnannäyttäjä maailmassa, niin kotitalous- kuin ammattisiivouksessakin. Yritys on osa lähes 170-vuotiasta saksalaista perheyritystä, monialakonserni Freudenberg Groupia, jonka liikevaihto vuonna 2016 oli noin 8,6 miljardia euroa ja jossa työskentelee yli 48 000 työntekijää.