Viledan huipputehokkaat mikrokuituliinat kodin eri kohteisiin: KITCHEN, PAD, WINDOW ja kaverit

Vileda® kehitti valikoiman mikrokuituliinoja vastaamaan kodin eri siivouskohteiden
haasteisiin. Valikoimaan kuuluu seitsemän liinaa: keittiö-, kylpyhuone-, ikkuna-, lattia- ja näyttöliina sekä kaksi yleissiivousliinaa. Viisi valikoiman liinaa oli syksyllä 2013 testissä 500 Buzzador -tuotetestaajalla. Täydet 100 % vastanneista suosittelisi liinoja ystävilleen.

Perinteisesti parhaan siivoustuloksen ovat taanneet puhdistusaineet, joita onkin moneen eri käyttötarkoitukseen. Tänä päivänä modernit ja tehokkaasti puhdistavat mikrokuituiset siivousvälineet tekevät monista puhdistusaineista tarpeettomia. Vileda® siivousliinojen laadukas mikrokuitu irrottaa likaa ja rasvaa sitoen ne erittäin tehokkaasti liinan mikroskooppisen pieniin kuituväleihin. Mikrokuitu puhdistaa niin tehokkaasti, ettei voimakkaita puhdistusaineita tarvita lainkaan. Vileda® liinoilla on lisäksi erinomainen imukyky, joten ne sopivat myös kuivaamiseen. Tehokkaasti puhdistava mikrokuitu on armoton lialle, mutta hellä pinnoille!

Kodin eri siivouskohteilla on omat haasteensa: keittiössä on erilaista likaa kuin kylpyhuoneessa. Vileda® mikrokuituliinavalikoiman liinat on kehitetty vastaamaan kodin eri siivouskohteiden haasteisiin. Mikrokuituliinavalikoimaan kuuluu seitsemän eri liinaa: keittiö-, kylpyhuone-, ikkuna-, lattia- ja näyttöliina sekä kaksi yleissiivousliinaa.

Vileda® UNIVERSAL siivousliina on huippuluokan yleisliina kodin eri siivoustehtäviin. Liina on laadukkainta 100 % Vileda® mikrokuitua. Liina on hygieeninen hopeaionisoinnin ansiosta: Oikein käytettynä ja huollettuna liina pysyy raikkaampana pidempään kuin perinteiset liinat.

Samaa 100 % Vileda® mikrokuitua on myös WINDOW ikkunaliina, joka poistaa lian ja sormenjäljet ikkunoista, peileistä, kaiteista ja muilta lasipinnoilta ​​jopa yhdellä pyyhkäisyllä raitoja jättämättä ja nukkaamatta.

Vileda® PAD näytönpuhdistusliina on erittäin pehmeää mikrokuitua,ja se poistaa kaikkisormenjäljet ja muut tahrat hellävaraisesti kosketusnäytöiltä, näyttöruuduilta ja TV:stä. Korvaa täysin erikoispuhdistusaineet ja kostutetut puhdistuspyyhkeet.

Vileda® FLOOR lattialiina 2in1 on kahden toiminnon mikrokuituliina: liinan pehmeä mikrokuitu poistaa rasvatahrat ja hienojakoisen lian lattialta. Tehokkaasti likaa poistava PowerZone-hankauspuoli irrottaa ja kerää pinttyneenkin lian – naarmuttamatta. Sopii kaikille lattiamateriaaleille.

Vileda® KITCHEN keittiöliina 2in1 on kahden toiminnon mikrokuituliina: Liinan pehmeä mikrokuitu kuivaa ja kiillottaa keittiön kaikki pinnat poistaen rasvaisenkin lian. Tehokkaasti likaa poistava PowerZone -hankauspuoli irrottaa ja kerää pinttyneenkin lian – naarmuttamatta. Sopii keittiön kaikille pinnoille.

Vileda® BATH kylpyhuoneen sieniliina on kahden toiminnon mikrokuituliina: 1) pese
nukkapuolella, 2) kuivaa ja kiillota kiiltävällä puolella. Sopii mm. kaakeleille, hanoille ja pesualtaalle.

Vileda® MULTI siivousliina on perinteisempi, kudottu mikrokuituliina kodin yleissiivoukseen.

Loka-marraskuussa 2013 Viledan mikrokuituliinat olivat 500 Buzzador -tuotetestaajalla kotona testattavina 4 viikon ajan. Täydet 100 % vastanneista testaajista kertoivat, että suosittelisivat liinoja ystävilleen.

Mikrokuituliinoja voidaan käyttää sekä kuivana, nihkeänä että kosteana, ja ne voidaan pestä lukuisia kertoja koneessa (60°C, ei huuhteluainetta). Uudet Vileda® mikrokuituliinat ovat saatavilla hyvin varustetuissa myymälöissä ja niiden suositusvähittäishinnat ovat 2,90 - 6,49 €.

• mikrokuituliina
  • siivousliina