Eckerö Line uudistaa m/s Nordlandiaa, aikatauluja ja varausjärjestelmän

Eckerö Line jatkaa Helsingin ja Tallinnan väliä risteilevän m/s Nordlandian uudistamista. Laiva on telakalla 3.-13.1., jolloin sen kokoustilat ja Compass-pubi remontoidaan uuteen uskoon. Samalla parannetaan myös Grande Fiesta -ravintolan ilmettä ja konseptia. Tammikuun puolivälistä lähtien Nordlandia liikennöi viikoittain yhden yövuoron nykyistä enemmän. Muutokset ovat jatkoa uudistustyölle, joka käynnistyi marraskuussa myymäläuudistuksella.

Matkustajien ja rahtiasiakkaiden tarpeisiin vastatakseen varustamo lisää Nordlandian yövuoroja vielä entisestään maaliskuussa. Tuolloin Nordlandia alkaa liikennöidä öisin peräti kuusi kertaa viikossa. Myös Translandia-rahtialuksen aikataulua muutetaan. Jatkossa laiva lähtee aamuisin Tallinnasta eikä Helsingistä, kuten aiemmin on ollut. Näin rahtiasiakkaita palvellaan nykyistä paremmin.

Helmikuussa Eckerö Line ottaa käyttöön uuden matkavarausjärjestelmän. Yhteistyössä  IBM:n kanssa toteutettava verkkopohjainen matkavarauspalvelu tekee matkan suunnittelun ja varaamisen nykyistä helpommaksi.

„Eckerö Linen uudistusten tavoitteena on parantaa matkustajien viihtyvyyttä, helpottaa varausten tekoa sekä lisätä tarjontaa kasvavilla matkustaja-, ajoneuvo- ja rahtimarkkinoilla. Uudistuksilla parannamme kannattavuuttamme sekä vastaamme markkinoiden kasvuun ja tarpeisiin“, Eckerö Linen toimitusjohtaja David Lindström sanoo.

Marraskuisessa Eckerö Marketin uudistuksessa lähtökohtana oli parantaa viihtyvyyttä, tuoda laaja tuotevalikoima entistä paremmin esille sekä luoda näin asiakkaille osto-elämyksiä. Esimerkiksi viiniosaston pinta-ala kolminkertaistettiin, koska siitä haluttiin selkeä ja visuaalisesti elämyksellinen. Nordlandian hyttejä, hyttikäytäviä ja ravintoloita Eckerö Line on uudistanut viime vuosina säännöllisesti.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• viron matkailu
  • eckerö line
  • m/s nordlandia