Älä erehdy. Perehdy!

Kuten digitalisaation edelläkävijän kuuluukin, olemme luoneet VMP:n työntekijäasiakkaille perehtymisen virtuaalimaailmaan pelillistämistä hyödyntäen.

”Satama on meren tai vesistön rannalle rakennettua infrastruktuuria, joka on sopiva vesialusten, kuten laivojen ja veneiden, lastin purkamista ja lastaamista sekä matkustajien laivaan nousua ja maihinnousua varten. Satamissa on usein nostureita ja varastotilaa. Satama on kytketty muuhun liikenneinfrastruktuuriin, kuten maantie- tai rautatieverkkoihin.”

Sinulle VMP:läinen, Satama on ensimmäinen maihinnousu kohti työelämää VMP:n kautta. Se on osa perehtymistä työnantajaasi ja sen avulla kytkeydyt työelämään ja tutustut työnantajasi toimintatapoihin ja saat itsestäsikin tietoa työntekijänä. Varsinainen työhön perehdytys tapahtuu työsuorituspaikallasi asiakasyrityksen esimiehen toimesta.

Ohjeet Sataman käyttöönottoon löydät omasta asiointipalvelustasi.

Sataman käyttö on helppoa ja vaivatonta, voit käyttää sitä esimerkiksi bussissa matkalla työpaikallesi!

Satamaan saavuttuasi pääset myös nauttimaan HeiaHeiasta VMP tiimin kanssa Älä jaksa. Viihdy -hengessä!

HeiaHeia – Opi lisää kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista, aseta itsellesi tavoitteita ja muodosta terveellisiä tapoja niin töissä kuin vapaa-ajallakin!

• Seuraa omaa liikkumistasi, ruokatottumuksiasi, lepoa ja palautumista.
  • Osallistu VMP:n yhteisiin kampanjoihin ja kannusta työkavereitasi kohti pysyvää muutosta.
  • Hyödynnä ammattilaisten laatimat monipuoliset harjoitusohjelmat.

Lisätietoa HeiaHeiasta voit lukea Älä jaksa. Viihdy! -sivuiltamme:  http://viihdy.vmp.fi/

Älä erehdy. Perehdy!