Kimpassa SANNIn keikalle Hartwall Arenalle

Me VMP:llä olemme kiinnostuneita työntekijöidemme viihtyvyydestä ja työhyvinvoinnista. Tämän vuoksi mittaamme ja kehitämme jatkuvasti viihtyvyyttä työyhteisössämme. Haluamme, että jokainen työntekijä tuntee olonsa osaksi porukkaa ja kannustamme yhteishengen kohottamiseen.

Tänä sykysynä järjestämme kannustavan skaban, jossa VMP:llä työskentelevällä työporukalla on ainutlaatuinen tilaisuus voittaa virkistysilta - ei Jacuzziin - mutta SANNIn Hartwall Arenan keikalle aitiopaikoille.

Lähettäkää työpoppoonne kanssa sähköpostilla kertomus TAI näyttäkää meille kuvalla/ videolla, millä keinoilla olette kohottaneet työilmapiiriänne ja miksi juuri teidän köörinne pitäisi päästä katsomaan SANNIa.

Perustelut tulee lähettää teidän nimien ja työpaikan nimen kera 23.9.2018 mennessä osoitteeseen some@vmp.fi otsikolla ”Vau Mikä Porukka -aitiokisa”. Kerro osallistumisestasi myös somessa tägillä #VauMikäPorukka. HUOM! Kilpailuun voi osallistua työporukka, joista vähintään kaksi jäsentä työskentelee VMP:n kautta. Voit hakea kisaan mukaan myös jos kaveriporukkasi on hajautunut eri VMP:n asiakasyrityksiin tai työskentelevät VMP:n kautta eri paikkakunnilla.

Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan huikea 16 hengen aitiolippupaketti SANNIn Hartwall Arenan ”Mun nimi on SANNI” -keikalle 05.10.2018.