VMP Group mukana Yritys 2017 -messuilla Helsingin Messukeskuksessa 5.-6.9.2017!

Lavalle nousee VMP Lahden Sirpa Kilpeläinen puhumaan aiheella "Työt ja tekijät kärrynpyörässä – murros ja muutos yrittäjän silmin"

Lahdessa asuva Sirpa Kilpeläinen (s. 1968 Kiteellä) on pyörittänyt VMP Varamiespalvelua Päijät-Hämeessä miehensä Pasin kanssa jo vuodesta 2002. Alkujaan hotelli- ja ravintolaesimiehenä työskennellyt Sirpa suoritti yrittäjätutkinnon ja on täydentänyt osaamistaan lukuisilla rekrytoinnin ja yrittäjyyden koulutuksilla vuosien varrella. Muuttuvan työelämän vaiheet tunteva yrittäjä on valittu kahdesti vuoden VMP-myyjäksi ja kerran vuoden kehittäjäksi. Innovatiivisuudestaan ja innostavuudestaan tunnettu Sirpa on palkittu myös vuoden yrittäjänä arvostetulla Franny-palkinnolla, jonka myöntää vuosittain Suomen Franchising -yhdistys.

Tervetuloa osastollemme 3d11 ja kuuntelemaan Sirpaa ohjelmalavalle tiistaina 5.9. klo 12:30 - 13:00!

Koko Yritys 2017 -messuohjelman ja esiintyjäaikataulut löydä osoitteesta http://yritys.messukeskus.com/