Staffplus Oy lujittaa jatkossa VMP Groupin asemaa HoReCa-toimialalla

Henkilöstöpalvelualan johtaviin yrityksiin kuuluva VMP Group ostaa Staffplus Oy:n koko osakekannan ja jatkaa vahvaa kasvuaan.

VMP Groupin toimitusjohtaja Heimo Hakkarainen kertoo hyvämaineisen ja alansa arvostetuimpiin yrityksiin kuuluvan Staffplus Oy:n olleen mielekäs neuvottelukumppani.

”HoReCa-toiminta on kovassa kasvussa ja haluamme ehdottomasti olla mukana positiivisessa kehityksessä. Uusi kokonaisuus mahdollistaa parempien ja laajempien palveluitten tuottamisen työntekijä- ja yritysasiakkaillemme. Kannattava, arvostettu ja menestyksekäs Staffplus Oy on mielenkiintoinen yritys ja olemme erittäin tyytyväisiä tästä täydennyksestä. Olemme kiinnostuneita kehittämään Staffplus Oy:n olemassa olevia työkaluja. Esimerkiksi esimiespankki on hyvin mielenkiintoinen formaatti rekrytointiin ja suorahakuihin keskittyville yrityksille konsernissamme.”

Staffplus Oy:n toimitusjohtaja William Welander kokee uuden omistajan antavan arkeen enemmän resursseja ja loppuun hiottuja toimintamalleja. Welander näkee yhdistymisen hyödyt myös laajentumisessa koko Suomen markkinoille. ”Yhdistymisen mukanaan tuoma valtakunnallisuus, sekä VMP Groupin tuki antavat täysin uudenlaiset mahdollisuudet kehittää prosesseja sekä palveluita asiakkaidemme hyväksi. Staffplus Oy:n ja VMP HoReCan osaaminen ja palvelut täydentävät toisiaan. Nämä yhdessä luovat pääkaupunkiseudulle todellisen voimatekijän ravintola-alan henkilöstöpalveluille. Haluamme tulevaisuudessakin säilyttää helposti lähestyttävän, ketterän ja asiakaslähtöisen toimijan roolin.”

VMP Groupin liikevaihto oli viime vuonna 147 miljoonaa euroa, kasvua vuodesta 2015 oli 16 prosenttia. Suomalainen VMP Group on perustettu vuonna 1988 Turussa, ja se työllisti viime vuonna 18000 henkilöä. Konserniin kuuluvat VMP Varamiespalvelu, Romana Management, Alina, Eezy, Personnel ja Sijaishaltija.

Lisätietoja:

Heimo Hakkarainen
toimitusjohtaja, VMP Group
puh. 040 307 5001, heimo.hakkarainen@vmp.fi

William Welander
toimitusjohtaja, Staffplus Oy
puh. 0445020018

Olemme lähes 30 vuotta toimialaa kehittänyt, yksi Suomen johtavista henkilöstöpalvelualan yrityksistä ja osa VMP Group -konsernia. Henkilöstövuokraus ja rekrytointi kaikille toimialoille on ydinosaamistamme. Tarjoamme työtä ja toimeentuloa vuosittain 3 000 asiakasyrityksen palveluksessa lähes 14 000 henkilölle. Olemme suomalaisessa yksityisomistuksessa ja toimimme franchising-periaatteella 35 paikkakunnalla Suomessa.

VMP Group -konserniin kuuluvat yritysketju VMP Varamiespalvelun lisäksi erilaisia koti-, hoiva- ja sairaanhoitopalveluja tarjoava Alina, johtamisen, organisaatioiden ja inhimillisten resurssien kehittämiseen erikoistunut Romana Management, laskutuspalveluyritys Eezy sekä rekrytointeja, soveltuvuusarviointeja tekevä Personnel Group ja Sijaishaltija, joka on kehittänyt erilaisia palveluita nuorten työnsaannin ja sijaisten löytämisen helpottamiseksi.