Tennislupaus Emil Ruusuvuori ja VMP Group yhteistyöhön

Suomalainen tennisammattilainen Emil Ruusuvuori ja VMP Group ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka toivottavasti osaltaan auttaa nuorta urheilijaa matkalla maailman huipulle.

PHYK:n lukion urheilulinjalla opiskeleva, 18-vuotias Emil Ruusuvuori pelaa ensimmäistä vuottaan aikuisten sarjassa menestyksekkään junioriuran jälkeen. Miesten puolella Emil sai lentävän lähdön uralleen voittamalla syksyllä 2017 ensimmäisen ammattilaisturnauksensa kotihallissaan Helsingissä. Pienenä poikana Rafael Nadalia ihaillut pallotaituri on tunnettu pelisilmän lisäksi myös paineensietokyvystään ja monipuolisuudestaan.

Tenniksessä parhaillaan tapahtuvan sukupolvenvaihdoksen keulakuvaksi mallattu Ruusuvuori tukee VMP Groupin arvomaailmaa niin kentällä kuin siviilissäkin. Ahkeruus, usko omiin unelmiin ja luottamus kykyihin ovat vieneet Emilin ammattilaiseksi. Tason noustessa hauskuus on silti säilynyt, Emil kertoo viihtyvänsä tenniksen parissa yhä samoin kuin uran ihan alkumetreillä.

Lähdemme mielellämme auttamaan nuorta, tavoitteellista ja kovaa työtä pelkäämätöntä Emiliä toteuttamaan omia unelmiaan tenniksen parissa. Matka tulee varmasti olemaan mielenkiintoinen. Samalla toivotamme Emilille ja koko tiimille menestystä”, kommentoi VMP Varamiespalvelun toimitusjohtaja Juha Pesola.

Parhaillaan kansainvälisessä turnauksessa urakoiva Ruusuvuori on innoissaan alkavasta yhteistyöstä. ”VMP on ollut aktiivisesti mukana urheilussa ja tenniksessä jo useamman vuoden, ja on hienoa päästä osaksi VMP:n tukemien urheilijoiden joukkoa. Tennis on merkittävä osa elämääni ja vuosien varrella se on opettanut minulle paljon. Uskon, että tennisuralla etenemiseen pätevät pitkälti samat säännöt kuin työelämässä: kun on valmis tekemään töitä, kehittyy päivä päivältä paremmaksi. VMP:n tuki antaa minulle entistä paremman mahdollisuuden tavoitella unelmaani kilpatenniksen parissa.

Lisätietoja: Juha Pesola, toimitusjohtaja VMP Varamiespalvelu

Emilin otteita kisakentillä voit seurata hänen FB-sivujensa kautta:

Kuvacreditit: Emilin kasvokuva uutisessa Jesse Väänänen, pelikuva Alese&Morton Pechter/Pechter Photo

Olemme lähes 30 vuotta toimialaa kehittänyt, yksi Suomen johtavista henkilöstöpalvelualan yrityksistä ja osa VMP Group -konsernia. Henkilöstövuokraus ja rekrytointi kaikille toimialoille on ydinosaamistamme. Tarjoamme työtä ja toimeentuloa vuosittain 3 000 asiakasyrityksen palveluksessa lähes 14 000 henkilölle. Olemme suomalaisessa yksityisomistuksessa ja toimimme franchising-periaatteella 35 paikkakunnalla Suomessa.

VMP Group -konserniin kuuluvat yritysketju VMP Varamiespalvelun lisäksi erilaisia koti-, hoiva- ja sairaanhoitopalveluja tarjoava Alina, johtamisen, organisaatioiden ja inhimillisten resurssien kehittämiseen erikoistunut Romana Management, laskutuspalveluyritys Eezy sekä rekrytointeja, soveltuvuusarviointeja tekevä Personnel Group ja Sijaishaltija, joka on kehittänyt erilaisia palveluita nuorten työnsaannin ja sijaisten löytämisen helpottamiseksi.