WSP:n Pyry Survolle alle 30-vuotiaiden parhaan esitelmän tunnustuspalkinto Väylät & Liikenne -tapahtumassa Tampereella

Väylät & Liikenne -tapahtuman (5.-6.9.2018 Tampere-talossa) parhaat esitelmät on palkittu. Alle 30-vuotiaiden sarjassa parhaana esitelmänä palkittiin WSP:n Pyry Survo esitelmällään ”Ääniympäristön vaikutus matkustuskokemukseen”.

”Kaikilla tiloilla on oma ääniympäristönsä, joka on suunniteltu tai suunnittelematon. Suunnittelemattomissa ääniympäristöissä äänten välittämät viestit voivat olla epämiellyttäviä matkustuskokemusta häiritseviä ääniä, äänet voivat myös välittää vääränlaista viestiä tai peittää oleellisia viestejä”, Survo kertoo.

Palkinnot jakoi johtaja Jarkko Niittymäki Ramboll Finland Oy:stä ja päivien järjestelytoimikunnan puheenjohtaja, toimitusjohtaja Nina Raitanen Suomen Tieyhdistyksestä.

”Esitelmä on raikas ja mielenkiintoinen katsaus äänimaailman huomioimiseen suunnittelussa sekä hyvä esimerkki liikennealan monipuolisuudesta”, toteaa Jarkko Niittymäki, Ramboll Finland Oy:stä.

”Väylät & Liikenne -päivät ovat loistava foorumi tuoda esiin alaa koskettavia uusia tai ennestään vähemmälle huomiolle jääneitä näkökulmia”, kertoo järjestelytoimikunnan puheenjohtaja Nina Raitanen Suomen Tieyhdistyksestä.