Joogaa kotona ohjatusti nyt kuutena päivänä viikossa

Joogatunteja netissä tarjoava Yoogaia aloittaa uuden vuoden 12 vakituisella viikkotunnilla. Nyt voit joogata kotona pätevien opettajien ohjauksessa kuutena päivänä viikossa. "Toimintamme on lähtenyt syksyn aikana hyvin käyntiin, joten nyt vuoden vaihteessa voimme aloittaa säännöllisellä viikko-ohjelmalla. Meillä on nyt viisi vakituista joogaopettajaa ja monipuolinen tuntivalikoima", kertoo Yoogaian perustaja Mikko Petäjä.

Säännöllinen tuntiaikataulu on Petäjän mukaan tärkeä myös nettijoogassa. "Vaikka online-joogatunnille ilmoittaudutaan usein vasta samana päivänä, asiakkaamme haluavat tuntien aikataulun ja sisällön pysyvän tuttuna, jolloin heidän on helpompi suunnitella omaa arkeaan."

Myös joulun alla lanseeratuille sarja- ja kuukausikorteille on ollut Petäjän mukaan selvä tilaus. "Asiakkaamme ovat olleet todella aktiivisia meihin päin ja kyselleet, milloin alamme tarjota kuukausikorttia tai mahdollisuuden ostaa joogatunteja lahjaksi."

Asiakkaat ovat muutenkin ottaneet paljon yhteyttä antaen palautetta ja kehittämisehdotuksia sekä kertoneet toiveistaan tämän uuden hyvinvointipalvelun suhteen. "Uudenlaiselle tavalle harrastaa joogaa on selvästi ollut tilausta, ja siksi ihmiset ovat motivoituneita kehittämään tätä yhdessä meidän kanssamme."

Yoogaia (Yoogaia.com) on syksyllä perustettu online-joogastudio. Joogatunnit pidetään netissä niin, että ohjaaja ja oppilaat näkevät toisensa webbikameran välityksellä. Joogaajat voivat tehdä joogaharjoituksen kotona ja saada samaan aikaan yksilöllistä ohjausta. Joogatunteja on sekä aloittelijoille että enemmän jooganneille.

Myynnissä on kertamaksun lisäksi 5 kerran sarjakortti sekä yhden ja neljän kuukauden kortti. Tunteja voi ostaa myös lahjaksi ja maksaa voi verkkomaksamisen lisäksi liikutaseteleillä.

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• yoogaia flow