Musti & Mirri ja Happy Pet Project taistelevat hot dogeja vastaan

#Nomorehotdogs on Mustin ja Mirrin ja Happy Pet Projectin järjestämä kampanja, jonka tarkoituksena on viilentää koirien oloa kuumina kesäpäivinä

Kampanja järjestetään Helsingin Sinebrychoffin puistossa torstaina 19.7 klo 10 alkaen. Happy Pet Project lahjoittaa tapahtumassa 30 valmiiksi viilennettyä kulhoa koirien omistajille tuoreen veden kera.

Kotimainen Happy Pet Project -brändi on kehittänyt itsestään viilentyvät keramiikkakulhot, jotka pitävät veden raikkaana jopa kahdeksan tunnin ajan. Kastele kulhoa 60 sekuntia viileällä vedellä hanan alla, täytä ja tarjoile! Lisävinkkejä kuinka huolehtia lemmikistä helteellä:  https://happypetproject.com/blogs/blog/dogs-deserve-to-stay-cool-during-the-summer

Happy Pet Project -kulhoja myy Musti & Mirri Pohjoismaissa sekä Crate & Barrel Yhdysvalloissa.

• Lifestyle, Fashion, Leisure

HAPPY PET PROJECT - on kotimainen start-up yritys joka uskoo, että jokainen lemmikkituote on suunniteltava yhtähyvin kuin ihmisille suunnatut tuotteet.  Happy Pet Project on omistautunut uudelleen keksimään tärkeitä päivittäisiä hetkiä lemmikin elämässä. Tuotteet on suunniteltu parantamaan lemmikien hyvinvointia. Happy Pet Project -kulhoja myy Musti & Mirri Pohjoismaissa sekä Crate & Barrel Yhdysvalloissa.

MUSTI & MIRRI on vuonna 1988 perustettu, Pohjoismaiden suurin lemmikieläintarvikkeiden erikoisliikeketju.  Suomen lisäksi liikeketju toimii Ruotsissa ja Norjassa. Mustin & Mirrin tuotevalikoima on suunnattu pääosin koirille ja kissoille, mutta myös jyrsijöille, kaneille, akvaariokaloille ja linnuille löytyvät omat tuotevalikoimansa.

Pete Maltamo

Press contact Marketing & Public Relations coordinator +358 504340542