Blogpost -

Vijf redenen waarom ABAX Equipment Control slim is tijdens de zomermaanden

1. U hoeft geen tijd te verspillen aan het vinden van uw apparatuur wanneer u terugkeert van vakantie.

U kent dat wel toch? U komt terug van vakantie en weet niet meer waar u of één van uw collega's de apparatuur heeft gelaten? Met ABAX Equipment Control heeft u een volledig overzicht van al uw materieel op een digitale kaart. Op deze manier hoeft u niet al uw collega's te bellen in de hoop dat één van hen zich kan herinneren waar ze voor het laatst de graafmachine hebben achtergelaten.

2. Maak een Geofence aan om automatisch een melding te ontvangen als machines of apparatuur uw vooraf gedefinieerde gebied verlaten.

Als u bang bent dat iemand de bouwplaats zal binnendringen en apparatuur zal meenemen tijdens de zomer, dan is ABAX Equipment Control de oplossing voor u.

3. Verwacht u dat uw machines en apparatuur in de zomer buiten de afgesproken afspraken worden gebruikt?

Met het gebruiksrapport heeft u een volledig overzicht van het gebruik van uw machines en apparatuur. Het systeem van ABAX controleert eenvoudig de gebruikstijd van de motor, wat betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over ongeoorloofd gebruik.

4. U heeft volledig overzicht via uw mobiele telefoon, tablet of pc

We kennen allemaal het relaxte gevoel van vakantie vieren, maar toch willen we graag weten hoe de zaken gaan als we op vakantie zijn. Vanaf uw vakantieadres kunt u checken of alles nog op zijn plek staat en weer heerlijk genieten van een koud biertje.

5. U krijgt 24/7 support

Zelfs in de zomer is onze klantenservice 24/7 open, dus als u vragen heeft krijgt u altijd een antwoord van onze klantenservice.

Met ABAX Equipment Control kunt u genieten van de zomer, met een koud biertje in uw hand en lekker barbecueën met familie en vrienden. Als er iets gebeurt met uw Equipment dan kunt u rekenen op ABAX!

PRIJSOFFERTE

Onderwerpen