Alaska PD

Crime+Investigation Programma - Highlights april 2020

ALASKA PD

Vanaf 23 april op donderdag om 21:00 uur

De politie van Alaska neemt kijkers mee naar America’s Last Frontier, waar de grens tussen beschaving en wetteloosheid flinterdun kan zijn. Op de politieafdelingen in de hele staat hebben ze een chronisch tekort aan mensen en moeten ze zich tot agenten van de Lower 48 wenden om de toenemende hoeveelheid criminaliteit te bestrijden. Voor de ‘nieuwelingen’ is het een vuurproef omdat ze uit de eerste hand leren dat politiewerk, net als al het andere in Alaska, er heel anders is. In een staat waar veel inwoners in het dagelijks leven wapens dragen, moeten agenten vaak een hele stad alleen beschermen terwijl ze de wetten handhaven die velen niet willen volgen. Ze worden geconfronteerd met tal van gevaren die alleen in Alaska voorkomen, niet alleen van mensen die de regels van de samenleving aan hun laars lappen, maar ook van de vele roofdieren die door de stad zwerven en de ijskoude weersomstandigheden die dodelijk en onverbiddelijk kunnen zijn. De serie volgt de politieagenten van Alaska in Fairbanks, Kodiak, Kotzebue en Petersburg. (7x60’)

THE JAIL: 60 DAY IN

Nieuwe afleveringen op vrijdag om 21:00 uur

Voor het eerst in de geschiedenis van 60 Days In hebben meer deelnemers moeite om het programma vol te maken en moeten velen noodgedwongen eerder stoppen. Na twee decennia heeft de gevangenis van Etowah County in Alabama - een van slechtste gevangenissen van de serie - nieuw management. De nieuw gekozen sheriff is vastbesloten om de dingen te veranderen. Meteen in zijn eerste week besloot hij de gevangenis grondig te doorzoeken. In slechts één dag vond hij meer dan 200 sloten die het niet meer deden en stuitte hij op meer dan twee ton aan smokkelwaar. Er is geen tijd te verliezen, en dus selecteerden Sheriff Horton en Inspecteur Peek leden van hun team die er mee instemde om zich als onschuldige deelnemers te laten opsluiten om de problemen in de gevangenis aan het licht te brengen. Dit seizoen staan de deelnemers voor de grootste uitdaging van hun leven; ze moeten de gevangenis van smokkelwaar en corruptie ontdoen voordat het te laat is.

HOMICIDE HUNTER

Nieuwe afleveringen op donderdag om 22:00 uur

Rechercheur Joe Kenda werkte 23 jaar bij de politie van Colorado Springs, waar hij een leven lang aan herinneringen verzamelde als het gaat om het oppakken van moordenaars en het oplossen van bijna 400 moordzaken. In deze serie komen zijn herinneringen weer tot leven. Kenda geeft kijkers een kijkje in zijn ‘Murder Books’ - mappen vol met papieren waarin elk detail van zijn moordzaken genoteerd staat. Hij deelt de meest verontrustende zaken, die hem vandaag nog steeds achtervolgen. Terwijl hij vertelt hoe hij de misdaden oploste, gaat Kenda ook met zijn eigen emoties aan de slag en probeert hij zijn lang onderdrukte nachtmerries te verwerken. (10x60’)

LIVE PD: POLICE PATROL

Nieuwe afleveringen op vrijdag om 22:00 en 22:30

Live PD: Police Patrol is een realityserie waarin kijkers politieagenten in de Verenigde Staten aan het werk zien. Elke aflevering belicht de dagelijkse situaties van leven en dood waarmee verschillende Amerikaanse politieafdelingen in verschillende rechtsgebieden, van Connecticut tot Arizona, mee worden geconfronteerd. Van drugshandel tot prostitutie, van achtervolgingen tot huiselijk geweld en van autodiefstal tot bendegeweld of kleine verkeersovertredingen; Live PD: Police Patrol biedt een kijkje in de dagelijkse ontmoetingen tussen politie en burgers. (14x30’)

Onderwerpen

Tags

A + E Networks® UK, een joint venture tussen Hearst en Sky, is een toonaangevend medianetwerk dat 60 miljoen huishoudens in 100 landen bereikt. Met ons portfolio van populaire, goed presterende en creatieve merken - HISTORY®, Crime + Investigation®, Lifetime®, HISTORY2® en UK free to air BLAZE® - vermaken en inspireren we ons publiek al meer dan 20 jaar: we vertellen de verhalen die verteld moeten worden. Zowel onze feitelijke als entertainment programma’s zijn bekroond en omvatten wereldwijde hits zoals Forged in Fire en Born This Way, en niet te missen dramaseries zoals Knightfall en Vikings. Daarnaast werken we ook aan originele, plaatselijke opdrachten, waaronder: Al Murray's Why Does Everyone Hate the English, Murdertown with Katherine Kelly (VK), Married at First Sight (Afrika) en The Hunt for Baltic Gold (Polen). We vullen onze programmering aan met best beoordeelde podcasts en innovatieve, exclusieve digitale inhoud wat wordt begeleid door industrietalent. We werken momenteel samen met meer dan 360 partners die onze programma’s uitzenden in de Scandinavische landen, de Benelux, Centraal-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. We hebben kantoren in Londen, Warschau en Johannesburg.

A + E Networks UK is een mediabedrijf met een portfolio van eersteklas op feiten gebaseerde entertainmentkanalen. Het aanbod in de Benelux bestaat uit HISTORY Channel, HISTORY HD en Crime + Investigation. De kanalen worden 24 uur per dag uitgezonden. Het bedrijf is een joint venture tussen Hearst en UK Sky en het heeft kanalen in bijna 100 landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië, de Benelux, Centraal- en Oost-Europa, Afrika en het Midden-Oosten.

W6 9YN LONDON
Bezoek onze andere newsrooms