Battle of the 80s Supercars with David Hasselhoff

HISTORY Programma - Highlights December 2019 - updated TX times

DRIVETIME - CAR STUNT

Vanaf 7 december, iedere zaterdag om 21.00 uur

In december gaat HISTORY uit haar dak met auto’s. Met doorlopende programma’s met een autothema: elke zaterdag vanaf 21.00 uur. De première op 7 december is de gloednieuwe Battle of the 80s Supercars With David Hasselhoff. In deze twee uur durende special probeert Knight Rider-ster David Hasselhoff te bewijzen hoe de iconische KITT-auto uit de jaren 80 de auto-industrie jarenlang heeft geïnspireerd en revolutionair heeft veranderd. Van een van de snelste voertuigen ter wereld tot een amfibische sportwagen: Hasselhoff onthult alles. Hij ontmoet de excentriekelingen en kruipt achter het stuur van enkele van de meest woeste auto’s die er zijn. Iconische voertuigen en hun coureurs staan in de rij voor een race met Hasselhoff in de KITT-auto, met Dirk Benedict in de A Team Squad-bus van The A-Team of met Erik Estrada op de motorfiets van de politie-dramaserie ChiPs. De volledige serie omvat: Chuck Norris’s Epic Guide To Military Vehicles (14 december), American Restoration: Truck Edition (21 december), The Lost Corvette (28 december) en Counting Cars: Danny’s Detroit Special (4 december). De serie over auto’s bevat ook de aflevering van American Pickers over de Aerosmith-bus (7 december om 20.00 uur).

Onderwerpen

Tags

A + E Networks® UK, een joint venture tussen Hearst en Sky, is een toonaangevend medianetwerk dat 60 miljoen huishoudens in 100 landen bereikt. Met ons portfolio van populaire, goed presterende en creatieve merken - HISTORY®, Crime + Investigation®, Lifetime®, HISTORY2® en UK free to air BLAZE® - vermaken en inspireren we ons publiek al meer dan 20 jaar: we vertellen de verhalen die verteld moeten worden. Zowel onze feitelijke als entertainment programma’s zijn bekroond en omvatten wereldwijde hits zoals Forged in Fire en Born This Way, en niet te missen dramaseries zoals Knightfall en Vikings. Daarnaast werken we ook aan originele, plaatselijke opdrachten, waaronder: Al Murray's Why Does Everyone Hate the English, Murdertown with Katherine Kelly (VK), Married at First Sight (Afrika) en The Hunt for Baltic Gold (Polen). We vullen onze programmering aan met best beoordeelde podcasts en innovatieve, exclusieve digitale inhoud wat wordt begeleid door industrietalent. We werken momenteel samen met meer dan 360 partners die onze programma’s uitzenden in de Scandinavische landen, de Benelux, Centraal-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. We hebben kantoren in Londen, Warschau en Johannesburg.

A + E Networks UK is een mediabedrijf met een portfolio van eersteklas op feiten gebaseerde entertainmentkanalen. Het aanbod in de Benelux bestaat uit HISTORY Channel, HISTORY HD en Crime + Investigation. De kanalen worden 24 uur per dag uitgezonden. Het bedrijf is een joint venture tussen Hearst en UK Sky en het heeft kanalen in bijna 100 landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië, de Benelux, Centraal- en Oost-Europa, Afrika en het Midden-Oosten.

W6 9YN LONDON
Bezoek onze andere newsrooms