Je trap nu in alle kleuren van de regenboog

Nieuws -

Je trap nu in alle kleuren van de regenboog

Je trap of vloer in elke gewenste kleur? Het kan met Flexa Mooi Makkelijk. De naam zegt het al, met deze watergedragen zijdeglanzende lak knap je in een handomdraai bijvoorbeeld je trap op. Het makkelijke aan dit product is namelijk dat het een grondverf en lak in één is. Het product is nu in alle kleuren van de regenboog te mengen op de mengmachine. Naast Mooi Makkelijk vloeren & trappen, zijn er nog drie varianten namelijk Flexa Mooi Makkelijk meubels, deuren & kozijnen en keukenkasten.

Tips voor de trap
Een ander groot voordeel van Flexa Mooi Makkelijk Vloeren & Trappen is dat het na twee uur droog is en je de tweede laag al kunt aanbrengen. In één dag kun je dus je trap geschilderd hebben. Heb je de trap direct weer nodig na het schilderen? Schilder je trap qua treden dan om en om. Als de treden droog zijn, kun je de andere nog te schilderen treden doen. Goed om te weten is dat elke lak altijd dient uit te harden en nog kwetsbaar is. Houd hier rekening mee en belast de trap de eerste vijf dagen minimaal. Schoenen uit dus als je naar boven gaat.

Budgettip
Met deze lak kun je snel en makkelijk (oude) meubels opknappen, maar is ook echt een budgettip als het gaat om het opknappen van je keuken. Na het ontvetten, goed schuren en stofvrij maken van de keukenkastjes kun je de lak direct aanbrengen met een acrylkwast of lakviltroller. Je keuken kan in één dag er als nieuw uitzien.

Praktisch
Er zijn tien kant-en-klaar kleuren in het verfschap terug te vinden en daarnaast is het product in alle kleuren te mengen op de Flexa Mengmachine. Voorheen waren dit alleen de lichte en donkere kleuren. De lak is verkrijgbaar in 0,75 en 2,5 liter bij verfwinkels zowel on- als offline.

Onderwerpen

Tags

Over FlexaFlexa maakt onderdeel uit van AkzoNobel. Flexa staat voor kleur en innovatieve producten. Wij vinden het belangrijk consumenten te helpen bij de kleur- en productkeuze. Initiatieven als kleuradvies, een breed scala aan kleurmateriaal en de Flexa Kleurtester zijn hier het bewijs van. Verder onderstreept Flexa het belang en de kracht van kleur en hoe gemakkelijk en snel kleur is aan te brengen met verf. In campagnes onder de vlag van Let’s Colour brengen wij kleur in de Nederlandse samenleving. Volg Flexa op Facebook.com/FlexaNL, Instagram.com/FlexaNL, Pinterest.com/FlexaNL of YouTube.com/FlexaNLOver AkzoNobelAkzoNobel heeft passie voor verf. Wij zijn experts in het ambacht van het creëren van verven en lakken, waarbij wij sinds 1792 de standaard zetten voor kleur en bescherming. Ons merkenportfolio van topklasse – waaronder Flexa, International, Sikkens en Interpon – wordt wereldwijd door klanten vertrouwd. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Nederland en wij zijn actief in meer dan 150 landen. Wij hebben zo’n 34.500 getalenteerde mensen in dienst met een passie voor het leveren van hoogwaardige producten en diensten die onze klanten van ons mogen verwachten.