Wat is de juiste manier om een camisole te dragen?

Voor vrouwen die er graag zo goed mogelijk uitzien, zij die trots zijn op hun uiterlijk en dat graag willen benadrukken met wat ze dragen is een gevarieerde kledingkast een absolute must. Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat ik uren heb doorgebracht voor mijn kledingkast: zal ik dit aan doen of dit aandoen? Wat moet ik nou kiezen? Doe ik sexy lingerie aan onder mijn avond jurk? Als het op kleding aan komt en wat ik aan moet trekken heb ik waarschijnlijk weken van mijn leven gegeven. Snachts tot diep in de nacht het internet door spitten op zoek door website naar website naar de perfecte outfit, om alleen maar nog gefrustreerder dan voor mijn kast te eindigen. Uiteindelijk, na vaak proberen en teleurgesteld te worden ben ik bij larshor.nl terecht gekomen. Eindelijk een bedrijf wat ik kan vertrouwen een collectie te hebben die groot genoeg is om mijn kooplust te bevredigen. Ik was weer eens zonder plan op zoek naar camisoles en kwam zo terecht op larshor.nl en zoals ze wel eens zeggen; de rest is geschiedenis. Larshor.nl heeft een collectie aan unieke en geweldig sexy camisoles. Zoveel dat je er niet eens doorheen kan komen mocht je echt willen. Daarbij komt nog eens dat de prijs zeer competitief is en ze een geweldige super sympathieke klantenservice hebben. Je droom camisole vinden is echter niet zo makkelijk gezegd als gedaan. Je moet ook eigenlijk eerst een beetje te weten komen over hoe je een camisole kunt dragen voordat je het beste resultaat kunt krijgen. Als je niet helemaal zeker bent van alle manieren waarop je een camisole kunt dragen is dan is dit een erg handig artikel voor jou. Neem een lekker glas wijn, ga lekker zitten en lees snel verder voor advies over het dragen van een camisole.

Wat is een camisole - Voordat we het gaan hebben hoe je een sexy camisole nog sexier kan maken op je sexy zelf wil ik het graag even over wat een camisole nou precies is. In principe is een camisole, die ook vaar simpelweg camis genoemd worden gewoon een soort hemdje; een dun shirt met dunne schouderbandjes dat van origine vaak als ondergoed wordt gedragen. Ze bedekken het boven lichaam vanaf rond de taille tot ergens boven de borst maar meestal niet te hoog. Sommige vrouwen dragen camis om hun outfit iets warmer te maken; om een lekkere onderlaag te hebben als het waren. Andere vrouwen dragen het onder doorzichtige shirtjes om ervoor te zorgen dat ze er niet te naakt bij lopen. Je vind het waarschijnlijk niet erg om wat van e goods met je partner te delen maar als onbekenden gaan gluren kun je je beter een beetje bedekken. Niet om te zorgen dat het niet gebeurt want dat kan natuurlijk sowieso niet, maar gewoon zodat je je zelf wat comfortabeler voelt. De meeste camis ondersteunen je borsten niet maar tegenwoordig zijn er natuurlijk allerlei optie met ingebouwde cups of designs die speciaal gemaakt zijn om onder je beha gedragen te kunnen worden. Zoals je weet veranderen trends de hele tijd. Eind jaren 80 begin jaren 90 begonnen vrouwen camis te dragen en als je een cami op de juiste maniet draagt weet je zeker dat je er geweldig uit ziet. Er zijn allerlei materialen waar ze van gemaakt kunnen zijn maar vaak is het katoen, zijde of polyester.

Sexy zwoele split bikini lingerie

Hoe moet je een camisole dragen?

Nu wordt het tijd om bij ons onderwerp aan te komen; hoe kun je de camisole gebruik in een echt vette look. Vergeet niet dat alleen jij weet waar je je comfortabel in voelt en wat ij fijn vindt om aan te hebben. Wij zijn hier slechts om je te helpen een start te maken. Je weet wat ze zeggen; een goed begin is het halve werk.

Wees niet bang om zonder beha gekleed te gaan. Omdat meest camis van een heel dun materiaal gemaakt zijn zijn er veel vrouwen een beetje op tegen dit kledingstuk zonder beha te dragen. Als je een dikke lompe beha draagt onder je cami gaat dit geen hele mooie resultaten opleveren. Daarom is het goed om een opene mind te houden tegen over beha loze looks. Las je het gevoel hebt dat je het aan kan zou ik dit zeker aanraden. 1 ding wta ik je van te voren kan vertellen, ook weer uit persoonlijke ervaring, ga niet naar buiten in alleen ene camisole als het echt koud is buiten, als je weet waar ik het over hebt. Ook kun je je cami gewoon als sexy lingerie genruiken

Overweeg een cami met ingebouwde beha te dragen - als je niet genoeg vzelfvetrouwen hebt om een cami zonder beha te dragen of misschien heb je simpelweg ondersteuning nodig voor je borsten, overweeg dan een cami met ingebouwde beha. Dat is dus basically een beha met een hemdje eromheen vastgemaakt. Een geweldige middenweg voor mensen die niet helemaal zeker weten of ze er comfortabel mee zijn om in het publiek deze kleding te dragen.

Ga altijd voor kleuren waarvan je weet dat ze je goed staan - wanneer veel vrouwen camis dragen, vooral wanneer ze als ondergoed worden gebruikt, letten ze vaak niet heel goed op wat voor kleur het hemdje heeft. Ze gaan het toch alleen onder de rest van hun kleding dragen, dus wat is het punt om een mooie kleur te kiezen als niemand die ooit gaat zien? Maar je sexy lingerie wordt ook door niet veel mensen gezien, en daar ga je toch ook niet voor ene kleur die jou misstaat? Als je niet blij bent met wat je aanhebt zal dat door je uitstraling naar de mensen om je heen lekken en zullen de reacties op je uiterlijk minder goed zijn dan wanneer je de juiste kleur draagt.

Kies kleuren die goed bij je outfit passen - Nog iets dat heel erg belangrijk is maar vaak over het hoofd wordt gezien is dat je ook goed moet nadenken hoe je de cami wilt gaan combineren voordta je er een koopt. Als je je cami bijvoorbeeld onder een blazer wilt dragen in je kantoor moet je natuurlijk wel zorgen dat je geen vloekende kleuren draagt. Anders heb je niet eens een outfit. Je kan natuurlijk altijd gaan voor een witte of creme kleurige camisole; daar kan weinig mis mee zijn. Als je wat dapperder wilt zijn moet je gewoon goed nadenken over hoe je het kan combineren. Blauw en groen kan vaak met van alles samen gaan en kan professional en toch sexy lingerie en intelligent lijken teglijk.

Bandjes string panty hipster slip broekje kant

Draag een creme kleurige cami met een wijd uitlopende broek - voordat je dit gaat proberen laten we je hebben gewaarschuwd dat niet iedereen deze look voor elkaar kan krijgen. Je hebt een bepaald figuur nodig om er goed uit te zien in deze combi maar als je dat hebt dan hen je nu een go-to look klaar liggen. Helaas heb ik zelf dit figuur niet maar genoeg vriendinnen van mij wel en daarom kan ik met zekerheid zeggen dat een cami boven een wijde broek belachelijk sexy kan zijn. Om er stijlvol en een beetje retro uit te zien combineer je de creme of pastel achtige cami met een wijde broek. Deze look is ideaal voro vrouwen met lang haar, een kleine borst partij, goed zichbare sleutelbenen en brede schouders. Maak de look helemaal af met een zonnebril en iedereen zal jaloers zijn op je outfit.

Gebruik de cami als lingerie rond bed tijd - onthoud dit goed, iets wat wij zo geweldig vinden aan camis is dat ze zo divers inzetbaar zijn. Ze kunnen op bijna iedere situatie worden toegepast, als je maar weet hoe. Als het een avond is waarvan je weet dat het wat heet gaat worden in de slaapkamer, of je in je hoofd hebt dat dit weer eens moet gebeuren kunnen camis een goed optie zijn om als sexy lingerie te worden gebruikt. Doe gewoon een sexy onderbroek aan, een cami eroverheen, geen beha en misschien en van zijde gemaakte kimono om het helemaal af te maken. Dit gaat er ongelofelijk sexy uit zien en het is nog eens super comfortabel ook.

Voel je niet buiten gesloten met een vol figuur - Ik heb een goed figuur. Dat figuur is rond maar ik ben blij met hoe ik er uit zie. Ik ben dus niet de slankste en soms kan dat me best pijn doen als ik op zoek ben naar lingerie. Mijn geliefde camis laten me echter nooit in de steek. Camis zijn best bloot rond de arm en schouder delen van het lichaam maar met een mooie blazer of truitje erover maken ze mijn borsten prachtig uit het hele plaatje springen. Er zijn ook veel camis met rafeltjes of versieringen rond de schouder die dit probleem gebied juist een beetje kunnen verstoppen.

Draag camis niet met strakke broeken - behalve als je heel zeker weet dat je deze look kunt pullen, die echt recht uit de jaren 80 komt, is mijn advies strakke jeans te vermijden als je een cami wilt dragen vanavond. Rokjes met een a lijn, jasjes of blazers zijn camis combinaties bij uitstek. Laat die jeans maar liggen voor een andere avond.

Dat was het dan alweer weer. Ik hoop dat je er een beetje wijzer van bent geworden. En onthoud; larshor.nl is the place to be vor unieke camis en ander sexy lingerie!

Volg onze Facebook pagina

https://www.facebook.com/Larshor.nl/ om kans te maken op een speciaal cadeau. Wij zullen een winnaar uitkiezen en deze een klein cadeau toesturen.

• sexy lingerie
  • string

Deze webshop is speciaal ingericht om jou de keuze te geven uit de mooiste soorten sexy lingerie, badpakken, telefoonhoesjes,jurken, kostuum en andere mode accessoires.

Om onze klanten de beste service aan te bieden vergoeden wij de kosten voor de retourzending wanneer een klant niet tevreden is met de aankopen.