Fashion retailer NA-KD lanceert een nieuwe make-up lijn - NKD / BTY

Gotenburg, 04. december - NA-KD kondigt met trots de lancering van een eigen make-up merk aan: NKD / BTY. De NKD / BTY, die zijn plaats in de voorhoede van een spannende categorie inneemt, is een moeiteloze make-up reeks die is gemaakt om natuurlijke schoonheid te laten schitteren.NKD / BTY zal beschikbaar zijn op na-kd.com 10 december.

NA-KD is één van Europa's snelst groeiende modemerken met een jaarlijkse groei van meer dan 100%. In het derde kwartaal van 2019 had de onderneming een netto-omzet run rate van 130+ miljoen €. Nu breidt NA-KD haar productportfolio uit met een gloednieuwe categorie: beauty. NA-KD is zeer gegeerd door de 3 miljoen mensen. NA-KD lanceert NKD/BTY precies op tijd voor de kerst. Dit omvat: wenkbrauwgels en -pennen, eyeliners, neutraal oogschaduwpalet, gloeikits en vloeibare lippenstift. De prijzen van de producten variëren van 12€ tot 39€.

In een wereld van filters en kunstmatige schoonheid, kiest NKD/BTY voor een frisse benadering van schoonheid - individualisme boven perfectie . Met een merk-ethos dat gericht is op zelfacceptatie, wordt het concept achter NKD/BTY ondersteund door de overtuiging dat schoonheid veel meer is dan er goed uitzien. Het gaat om het zelfvertrouwen over je eigen huid en het vieren van je natuurlijke schoonheid.

Deze waarden stralen door in alles wat het merk doet - van productselectie tot communicatie. Ontworpen om je eigen natuurlijke schoonheid te verbeteren, bevat de make-up collectie gemakkelijk te gebruiken producten voor iedereen. Moeiteloos, back-to-basics essentials die kunnen worden gebruikt in een rush of kan worden gebruikt in een gelegenheidslook.

Met de toenemende bezorgdheid over duurzaamheid en dierenmishandeling onder het kernpubliek van het merk, was NA-KD toegewijd om ervoor te zorgen dat NKD/BTY werd ontwikkeld zonder dierproeven en met veganistische ingrediënten in gedachten.

Als sociaal vooraanstaand merk gebruikt NA-KD zijn sterke invloedrijke relaties om NKD/BTY te lanceren. In samenwerking met 300 macro- en micro influencers voor het creëren van content en het samplen van de producten aan nog eens 1000 influencers en klanten, streeft NA-KD naar echte mensen die het merkverhaal kunnen vertellen. Met een ethos dat individuele schoonheid viert, was het belangrijk voor het merk om te laten zien wat dat voor verschillende mensen betekent.

Brand Director, Natasha Billing, gaat verder:

"Net als met onze mode wilden we een positievere categorie-ervaring creëren en een sterke relevantie voor onze klanten creëren.NKD/BTY staat voor het idee dat er geen schoonheidsfoutjes zijn, alleen mogelijkheden om onze eigenheid te vieren.Make-up moet je in staat stellen jezelf te uiten zonder je natuurlijke schoonheid te verbergen, waardoor je er net zo uniek uitziet als jezelf.

Chief Growth Officer, Björn Bergström, voegt toe:.

"Verhuizen naar de beauty categorie is een natuurlijk verlengstuk van ons merk.Het is een categorie die hand in hand gaat met ons huidige modeaanbod en doelgroep.Ons doel is om klanten altijd centraal te stellen bij alles wat we doen.Door een one-stop-shop te worden voor al hun mode- en schoonheidsbehoeften, maken we het shoppen gemakkelijker.Als één van de meest bekeken videocategorieën op YouTube, biedt beauty ons ook de mogelijkheid om onze klanten te inspireren, op de hoogte te brengen en verder te vermaken".

Onderwerpen

• Levensstijl, mode, recreatie

• na-kd fashion
  • makeup
  • beauty
  • nkd bty
  • na-kd
  • nakd

NA-KD.com is in januari 2016 gelanceerd en heeft zich al snel gevestigd als een toonaangevende fashion player voor Millennials en Gen Z. Met meer dan 8 miljoen maandelijkse bezoekers en 3 miljoen volgers op social media.- NA-KD is een van de snelst groeiende modemerken in Europa. NA-KD is echt wereldwijd actief en levert elke maand de laatste trends aan meer dan 100 landen en wordt vertegenwoordigd door meer dan 600 retailers wereldwijd. NA-KD biedt gratis en klimaatgecompenseerde verzending aan voor alle bestellingen van klanten.