Bli synlig i høstmørket med 2XU Reflect Compression

Run. Reflect. Protect.

Uansett aktivitet - 2XU MID Rise Reflect Compression tights gir deg alle fordelene med kompresjon samtidig som du er meget godt synlig fra alle retninger gjennom det 360 graders reflekterende mønsteret på begge leggene. Den perfekte tightsen under dårlige lysforhold.

MID Rise Reflect Compression tights er den perfekte treningspartneren utover høsten. Tightsen kommer med et kraftig gradert kompresjonsmateriale som gir en meget god støtte til arbeidende muskler.
360 graders refleks på begge leggene gir deg en ekstra trygghet når du trener ute på mørke dager. Tightsen kommer med det lette pustende og kraftige PWX materiale som vil gi deg en maksimal komfort. Den brede linningen gir en behagelig og god støtte. Større lomme på innsiden av linningen for bedre lagringsplass.

Modellen finnes i en farge, sort/sølv

Veil pris kr. 1.299

Størrelser: XXS-XXL / XST, ST, MT, LT

Materiale front: PWX 70D 72% Nylon / 28% Elastane ( Invista Lycra )
Materiale bak: PWX 105D 65% Nylon / 28% Elastane ( Invista Lycra )

Les mer på www.2xu.no

For spørsmål kontakt: espen@enjoysport.no

• Livsstil, mote, fritid

Enjoy Sport Norge er et av sportsbransjens hurtigst voksende firmaer innenfor teknisk sportsbekledning. Mest kjent for salg av 2XU kompresjonsplagg, samt 2XU våtdrakter, tri-, løps- og sykkeltøy. Alt er treningstøy av meget høy teknisk kvalitet. 2XU kompresjonstøy er world wide sett på som ”The State of the Art” innenfor kompresjon, altså det beste du kan få tak i. Kompresjonstøyet er laget i kvalitetsmaterialet PWX med medisinsk, gradert trykk som gir økt blodsirkulasjon, mindre muskelvibrasjon, som begge fører til mindre stiv og støl muskulatur, økt utholdenhet, raskere restitusjon og forebygging av skader. Plaggene er beregnet for alle grupper av mennesker før, under og etter trening. Enten de trener lite eller mye. Enjoy Sport Norge er etablert og drives av engasjerte, profesjonelle og kundeorienterte mennesker, med bakgrunn fra norsk topp- og breddeidrett. Ta gjerne kontakt med oss på info@enjoysport.no.

Ellen Sørum

Pressekontakt CEO +47 99 79 09 29