Pressemelding -

​NYHET: 2XU lanserer nå Mid Rise kompresjonstights for damer i lekre farger som inspirerer til trening

Australske 2XU lanserer i sitt jubileumsår nye Mid Rise kompresjonstightser for damer i lekre farger. Etter 10 år på markedet, de siste 6 årene i Norden, er merket best kjent for sine svarte kompresjonstightser med sølv x-logo. En tights som i dag er blant de mest kjøpte og populære i markedet.

I høst lanserte 2XU en helt ny svart Mid Rise Compression Tights med sølv og svart logo med refleks. Etter kun noen få måneder på markedet er produktet blitt en ”hit” .

Nå følger 2XU opp med nye, lekre farger i Magenta (rosa), Imperial Purple (lilla) og Pacific Blue (blå). Mid Rise kommer også i ¾ lengde.

Mid Rise Compression tights har en høyere midje og bredere linning slik at man får en meget behagelig og bedre passform. Den høye linningen gir bedre støtte og holdning. Klare fordeler for den som ønsker å få mer ut av treningen.

2XU Mid Rise Compression Tights er laget i det sterke og lette PWX materialet med gradert kompresjon for økt sirkulasjon og mer stabil muskulatur. Meget gode pusteegenskaper som transporterer vekk svette fra huden, utrolig behagelig fleksibilitet, og lett i vekt.

Tightsen passer for alla typer av aktiviteter, før, under og etter trening. Mid Rise passer også meget godt til lengre reiser. Brukes som eneste treningsplagg eller under annet treningstøy når været tilsier det.

Fordeler med 2XU Compression:

• Økt blodsirkulasjon
  • Mindre stiv og støl muskulatur
  • Raskere restitusjon
  • Mindre trette muskler
  • Skadeforebyggende
  • Økt leddsans og kroppskontroll
  • Få mer ut av treningen

• Helse, sykepleie, legemiddel

• 2xu norge
  • kompresjonsplagg
  • kompresjonstøy
  • restitusjon
  • mid rise compression tights
  • 2xu

Enjoy Sport Norge er et av sportsbransjens hurtigst voksende firmaer innenfor teknisk sportsbekledning. Mest kjent for salg av 2XU kompresjonsplagg, samt 2XU våtdrakter, tri-, løps- og sykkeltøy. Alt er treningstøy av meget høy teknisk kvalitet. 2XU kompresjonstøy er world wide sett på som ”The State of the Art” innenfor kompresjon, altså det beste du kan få tak i. Kompresjonstøyet er laget i kvalitetsmaterialet PWX med medisinsk, gradert trykk som gir økt blodsirkulasjon, mindre muskelvibrasjon, som begge fører til mindre stiv og støl muskulatur, økt utholdenhet, raskere restitusjon og forebygging av skader. Plaggene er beregnet for alle grupper av mennesker før, under og etter trening. Enten de trener lite eller mye. Enjoy Sport Norge er etablert og drives av engasjerte, profesjonelle og kundeorienterte mennesker, med bakgrunn fra norsk topp- og breddeidrett. Ta gjerne kontakt med oss på info@enjoysport.no.

Ellen Sørum

Pressekontakt CEO +47 99 79 09 29