Marius by Porsgrund goes to Hollywood! Joachim og Amanda valgte norsk servise til festen.

Joachim Rønning og Amanda Hearst valgte norsk servise til bryllupsbordet

Joachim Rønning og Amanda Hearst valgte norsk servise fra Porsgrunds Porselænsfabrik til sitt californiske bryllupsbord!

Den kjente norske filmregissøren Joachim Rønning fra Sandefjord giftet seg nylig med den amerikanske milliardærarvingen Amanda Hearst. Bryllupet ble feiret på Hearst-familiens ærverdige slott i San Simeon, nord for Los Angeles. Joachim, som står bak filmer som Kon-Tiki, Pirates of Caribbean: Dead Man Tell no Tales og aktuelle Maleficent 2, hadde en rekke celebriteter på gjestelisten.

- Vi er så stolte over at Joachim og Amanda ønsket et norsk festbord. Når Joachim tok kontakt og fortalte om sine planer om å dekke opp med Mariussserviset, ble vi selvsagt veldig begeistret. Det ble dekket et nydelig bryllupsbord med en miks av blå og grå Marius servisedeler. Bordet var stemningsfullt pyntet med Marius lyslykter, Det er morsomt å tenke på at superkjendiser som Penélope Cruz, Orlando Blom og Elle Fanning har spist kransekake på våre Mariustallerkener. En herlig miks av Hollywood-glamour og norsk tradisjon, sier konserndirektør Stine Gjørtz i 3 Norske AS.

En gave fra Norge

Alle gjestene fikk med seg en Marius Kilde-vannflaske, designet av Hadeland Glassverk, som en liten gave fra Norge.

- Vi håper at de tenker på norsk natur og majestetiske fossefall nå de slukker tørsten med våre Kildeflasker, sier Stine.

Vi ønsker det flotte brudeparet lykke til og håper at flere "over there" for øynene opp for norsk design.

Se mer Marius her: