Aditro er nominert til prisen for størst endringsreise!

Aditro er en av tre finalister

Satsninger på de ansattes engasjement er noe det jobbes kontinuerlig med i Aditro. De ansatte gir årlig tilbakemelding i Aditro sin medarbeiderundersøkelse, og det er disse studiene som er grunnlaget for utviklingsarbeidet alle våre team er involvert i. Fjorårets satsning har nå blitt anerkjent av undersøkelses og organisasjonsutviklings selskapet Netsurvey, i form av en nominasjon til prisen Powered By People.

"2016 förbättrade vi vårt resultat inom alla områden (ledarskap, engagemang etc.). Detta beror förstås på flera saker men ett viktigt område är att vi har skapat en tydligare struktur kring vår kommunikation och därigenom blivit bättre på att informera och även sprida informationen till hela organisationen. Vi satsade även på att klargöra Aditros mål, både på övergripande nivå och inom respektive affärsområde"

Sofi Klinkert, Head of HR på Aditro.

Prisen gis ut til den bedriften som har gjort størst framsteg med medarbeiderundersøkelsen. Derfor er det bedriftens medarbeidere som står bak de innsamlede dataene. Aditro er nå en av tre finalister i kategorien "Størst forandringsreise".

Vinneren presenteres 3. mai i Stockholm

Om Powered By People

"Powered by People is an award created by Netsurvey, aimed at honoring and celebrating companies who are successful in terms of working with employee relations, companies that challenge themselves and are good at creating sustainable change in their organization.

• Lønn, pensjon

Vivienne Karlsen