​Nyhet! MY CALIFORNIAN PET

Det å velge vin kan være vanskelig. Det finnes mange kompliserte navn, ukjente steder og språk. I tillegg skal man tenke på miljøet og fremtiden til dem som kommer etter oss.

My Californian Pet er et enkelt navn å huske og vinen er like enkel å like, og hjelper deg samtidig å ta et miljøsmart valg.

My Californian pet er "the pet" som du ikke trenger å mate, men kan ta med på tur.

Flasken er en miljøvennlig PET flaske (plastflaske) som kan pantes. Den knuser ikke, er lett å bære og perfekt å ta med på piknik enten i parken, på stranda eller i din egen hage. Du kan da "gi næring" til ditt sinn og din sjel på en enkel og forståelig måte uten fancy ord og fakter.

My Californian pet er et enkelt og miljøvennlig valg.

Vinen til My Californian Pet dyrkes og gjæres i California for så å transporteres til Skandinavia i bulk, og tappes således nærme utsalgsområdet. Dette gir et mye lavere CO2 utslipp enn om ferdig fylte flasker hadde blitt transportert "over dammen".

Druene brukt er Ruby Cabernet, Zinfandel og Merlot, vinen gjæres og lagres på temperaturkontrollerte ståltanker.

My Californian Pet

Type: Rødvin

Aroma: Fruktig og bløt og har en rund og behagelig smak med tydelig innslag av røde bær. ,

Druer: Ruby Cabernet, Zinfandel og Merlot