Amisol Travel- Reiser til De forente arabiske emirater DUBAI & RAS AL KHAIMAH

”Emiratene er et imponerende reisemål og har et enestående tilbud når det kommer til blant annet hotellstandard, moderne arkitektur og shopping. Vi opplever at Emiratene med storbyen Dubai og feriestedet Ras Al Khaimah passer meget godt inn i vårt reisetilbud og er svært fornøyd med å kunne tilby dette litt utradisjonelle reisemålet i forhold til charterreiser.” sier kommunikasjonsansvarlig i Amisol Travel Siri-Kristin Jensen.

DUBAI

Amisol Travel har et bredt tilbud av hoteller i Dubai og tilbyr alt fra enklere og mer prisgunstige alternativ til flere av byens mest luksuriøse hoteller.

”Dubai kan oppleves på mange måter- velg hotell med sentral beliggenhet og ha alle storbyens attraksjoner i umiddelbar nærhet, eller bo litt utenfor bykjernen på et av våre flotte strandhoteller og kombiner bylivet med avslappende badeferie. Uansett hva man velger er denne byen stedet for en reiseopplevelse utenom det vanlige!” sier Siri-Kristin Jensen.

RAS AL KHAIMAH

Feriebyen Ras Al Khaimah er det perfekte feriested for de som ønsker sol og varme i kombinasjon med bredt opplevelsestilbud og høy standard i vinter.

Ras Al Khaimah har beliggenhet helt nord i Emiratene ved Den Arabiske Golf og er et reisemål i sterk vekst med flotte hoteller, nydelige strender og utsøkt restauranttilbud.

Samtidig er enkelt å reise inn til Dubai for alle storbyens opplevelser og tilbud.

Amisol Travel har her hoteller av høy standard, samtlige kan bestilles med All Inclusive.

”Ras Al Khaimah er det perfekte reisemål for de som ønsker seg sol og varme i elegante og luksuriøse omgivelser i vinter. Våre hoteller på stedet er av høy standard og har et bredt aktivitetstilbud i forhold til blant annet vannsport ved strendene med utrolig flotte dykkeforhold og gode spa fasiliteter. Dette feriestedet blir stadig mer populært og det med meget god grunn.” sier Siri-Kristin Jensen videre.

Amisol Travels charterreiser til Dubai og Ras Al Khaimah går fra Oslo Lufthavn Gardermoen hver fredag hele vintersesongen fra 26. oktober.

Besøk www.amisol.no for mer informasjon om våre hoteller, gode lanseringstilbud og bestilling.

• Turisme

• amisol travel
  • emiratene
  • dubai
  • ras al khaimah
  • reise til dubai
  • reise til ras al khaimah
  • de forente arabiske emirater
  • reise dubai
  • reise ras al khaimah

Amisol Travel- 20 år med ferieglede!

Amisol Travel AS er et norsk reiseselskap med lang erfaring innen reisebransjen.

Tidligere Pyramidene Reiser AS og HellasWings AS er nå Amisol Travel AS.
Pyramidene Reiser ble startet i 1991 og begynte med charterreiser til Sharm el Sheikh allerede i 1997, som første skandinaviske reiseselskap. HellasWings ble overtatt av Pyramidene Reiser AS høsten 2007.
I 2007 ble navnet endret til Amisol Travel.

Amisol Travel tilbyr i dag charterreiser til Egypt, Emiratene, Tyrkia og Hellas fra Norge og Danmark.
AmiSol Travel er medlem av Reisegarantifondet og Den Norske Reisebransjeforeningen.

Siri-Kristin Jensen

Pressekontakt Communications Manager 32200902