Amway kjøper opp XS® Energy-merket!

Amway har gleden av å meddele at selskapet har kjøpt opp XS® Energy-merket. Oppkjøpet av XS® spiller en viktig rolle i Amways forretningsstrategi. Denne døråpneren, som appellerer til Amway Business Owners (ABOer) i alle aldrer, er spesielt relevant for yngre ABOer og vil være med på å gi Amway-forretningene økt vekst ved å bygge bro til andre viktige merker som Nutriway® og Artistry®.

Vi har også gleden av å fortelle at XS®-selskapets stifter David Vanderveen vil slutte seg til Amway som vice president og direktør for XS®-merket. David er en fantastisk leder og har sine røtter i det som kjennetegner XS®-merket – et sterkt fokus på kundenes livsstil og eventyrlyst. Han vil sørge for at ABOer og kunder får den samme gode servicen og støtten som de forbinder med XS®-merket.

Dette er en stor milepæl for Amway, og det vil knytte oss direkte til det raskt voksende energidrikksegmentet som forventes å nå USD 21 milliarder i USA alene innen 2017!

Bli med og feire dette skjellsettende skrittet for Amway og Amways forretningseiere!

• Spa, fitness, well-being