Anthon B Nilsen Eiendom kjøper Øvre Vollgate 13

Pressemelding   •   des 18, 2015 15:09 CET

Styrker sin posisjon i Anthon B Nilsen kvartalet

Vi har gleden av å meddele at Anthon B Nilsen Eiendom AS har inngått avtale med Alliance i Sentrum AS om kjøp av Øvre Vollgate 13.
Overtakelsen av eiendommen skjedde allerede 15. desember 2015.
Eiendommen er fullt utleid til blant andre Regnskap Norge, Norlandia Service og Yaya`s restaurant.
Oppkjøpet er en del av strategien om å vokse i de områdene vi er etablert og kjenner godt.
Anthon B Nilsen AS er nå eier av Øvre Vollgate 7, 9 og 13 – i tillegg til hovedkontoret i Rådhusgata 27.

Dette er et tydelig bevis på at vi trives i «gata vår»

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.