ASICS KOMBINERER FART OG STIL I NY SERIE

De færreste bruker favorittskjorten sin eller sine peneste bukser når de tar seg en joggetur. Og de stiller sannsynligvis heller ikke på en vennekveld ute på byen iført løpeklær. Men når det gjelder skotøy, har det nå blitt enda lettere å kombinere det sportslige med det hverdagslige – og det til en enda billigere penge.

Nye ASICS RoadHawk FF er selskapets nyeste tilskudd på løpeskofronten. Ettersom skoen kombinerer avanserte tekniske funksjoner med en frisk og ungdommelig design, hører den like mye hjemme på joggetur i parken som på spasertur gatelangs. Og alt sammen til en svært konkurransedyktig pris.

Blant tekniske finesser finner vi en halvhøy Mono-Sock med sømløse mesh-paneler som omslutter foten og gir en behagelig, støttende passform, mens en Ortholite Sockliner gir uovertruffen demping og hurtig tørk. Dette gir en sko som støtter føttene og holder dem tørre, og som kjennes behagelig hele løpeturen. Løpeskoen er dessuten utstyrt med ASICS’ revolusjonerende, heldekkende FlyteFoam™-mellomsåle, som er omkring 55 % lettere enn bransjens tradisjonelle mellomsåler. Dette gir løpere uovertruffen demping og større fartsfølelse i en sko som bevarer formen svært godt.

Mikael Magnusson, Product merchandiser på ASICS Skandinavia sier: “De fleste tenker sannsynligvis på kvalitetsløpesko når de hører merkenavnet ASICS. Vi vet imidlertid at ikke alle velger joggesko primært med trening i tankene. Derfor har vi utviklet ASICS RoadHawk FF, en sko som både er rask, responsiv og komfortabel på løpetur OG stilig nok til å kunne brukes på fritiden. Vi er stolte over å kunne presentere en sko som beviser at det er fullt mulig å kombinere fart med stil.”

ASICS RoadHawk FF fås i utvalte butikker. De har en veiledende salgspris på 1300 NOK.

Bruk emneknaggene #RoadHawkFF og #FeelFast for å delta i diskusjonene om RoadHawk.

Produktvideo: http://asics.tv/2rCLOD8

Video om tekniske funksjoner: http://asics.tv/2qtvhNU

• Livsstil, mote, fritid

About ASICS