FÅ OPP TEMPO MED GEL-DS TRAINER 20 OG GEL-FUJI PRO

GEL-DS TRAINER 20

Jubileumsmodellen av den klassiske DS Trainer blir re-introdusert med DuoSole, en oppdatering av det originale materiale brukt i den første utgaven av skoen.

Med en vekt på bare 250 gram er GEL-DS TRAINER 20 10 gram lettere enn sin forgjenger, takket være introduksjonen av det nye mellomsålematerialet SuperSolyte.

• SuperSolyte mellomsåle material er 15% lettere
  • 250 gram – 10 gram lettere enn sin forgjenger
  • Overdelen har ingen sømmer for økt komfort og ytelse
  • Speedmesh overdel bedrer passform, tempo og stabilitet med en passform som sitter behagelig rundt foten
  • Oppdatert DuoSole har blitt re-introdusert som i den første GEL-DS TRAINER

GEL-FUJI PRO

GEL-FUJI PRO er en hybrid terrengsko som er perfekt når man løper fra vei til terreng. Det er en sko laget for fart og er basert på den prisvinnende GEL-DS TRAINER.

• SuperAhar gummi i hælen for å bedre holdbarheten i yttersålen på områder som er særlig utstatt
  • SuperSolyte mellomsåle material for bedre komfort
  • Holdbar og lettvektig overdel som tåler å bli brukt til å løpe fort i terreng
  • Propulsion Trusstic som hjelper til å stive av foten i frasparkfasen