LETT LØPESKO FRA ASICS GIR ALLE LØPERE ET FORTRINN

DynaFlyte 2, Dynamis og RoadHawk FF er raske og komfortable sko takket være den lette FlyteFoam-mellomsålen

Tre nye løpeskomodeller i ASICS’ FlyteFoam Fast Series byr på en frisk injeksjon av fart og komfort enten du foretrekker å jogge i parken eller i byens gater, satser på tempoløp eller maraton.

ASICS DynaFlyte 2, Dynamis og RoadHawk FF er alle utstyrt med FlyteFoam, ASICS’ letteste mellomsåle noensinne. FlyteFoam virker sammen med foten og byr på eksepsjonell demping hele veien til mål. Mellomsålen er dessuten laget av et materiale som er cirka 55 % lettere enn bransjestandarden. Resultatet er en rask og responsiv såle med komfortabel passform.

DynaFlyte 2
ASICS DynaFlyte 2 gir god demping og lav vekt og er perfekt for løpere som ønsker en kjapp, allsidig og komfortabel sko. Skoen veier ca. 260 g* (det er ca. 10 gram mindre enn forrige DynaFlyte-modell), og gir løpere den samme lette følelsen som en racingsko, men med den ekstra komforten som en robust mellomsåle gir. En nyutviklet, pustende og sømløs Adapt Mesh-overdel følger fotens bevegelse. Den er behagelig mot foten og ikke irriterer huden. Ny design gjør at dette er en sko som er like stilig som komfortabel.

Dynamis
ASICS Dynamis er utviklet for mildt overpronerende løpere. Skoen er svært stabil uten at den veier mer. Den lave vekten på cirka 270 g* gir løpere økt fartsfølelse uten at det har gått på bekostning av støtte eller komfort.Løpeskoen er utstyrt med det mikrojusterbare Boa-systemet, som øker effekten av DynaPanel™ og lar løpere fortløpende finjustere skoens passform på millimeteren. Med én hånd! Kombinasjonen Boa System, DynaPanel og DynaTruss gir løpere eksepsjonell stabilitet og dynamisk støtte medialt.

RoadHawk FF
ASICS RoadHawk FF er kjappe og allsidige løpesko som er gode mot både føtter og lommebok. En halvhøy Mono-Sock med sømløse mesh-paneler omslutter foten og gir en behagelig, støttende passform, mens en Ortholite Sockliner sørger for uovertruffen demping og hurtig tørk. Ettersom den kombinerer topp tekniske funksjoner med en frisk og ungdommelig design, passer den like godt til en joggetur i parken som til hverdags. Alt sammen til en svært konkurransedyktig pris.

Gerard Klein, Senior General Manager, Global Performance Running Footwear, ASICS Corporation sier: “ASICS’ visjon er enkel: Å gi alle tilgang til de beste og mest komfortable løpeskoene. Og det gjør vi med våre nyeste løpesko som er laget for alle slags underlag og alt fra tempoløpere og joggere til overpronerende løpere. Og med Dynamis kan alle med behov for ekstra medial støtte, vinke farvel til tunge og klumpete løpesko. Hvis du er opptatt av fart og respons uavhengig av distanse, er DynaFlyte 2 det allsidige og stilrene valget for deg. Og for den som vil ha en løpesko som dekker både sportslige og livsstilsmessige behov, er RoadHawk FF svaret. Vi investerer tungt i innovasjon hvert eneste år. Våre nyeste løpeskomodeller viser hvorfor vi gjør det.”

For mer informasjon besøk asics.com.

Følg diskusjonen om FlyteFoam Fast Series via emneknaggen #FeelFast

• Livsstil, mote, fritid

• #imoveme
  • #feelfast