Askjems har nå verksteder over hele Østlandet.

Askjems introduserer nå Pick-Up-Points over hele Østlandet som den første i sin bransje. Konseptet går ut på at våre kunder leverer sine bobiler hos en av våre samarbeidende verksteder. Askjems henter, reparerer og bringer bobilen tilbake der du leverte den.

Vi har pr. i dag innledet samarbeid med verksteder i Osloområdet, Østfold, Buskerud, Telemark og Aust-Agder. Det betyr at du som kunde aldri er langt unna «vårt» verksted og vi gjør det lettere for deg å kjøpe bobil hos oss.

Ordningen er resultatet av et tydelig behov i markedet, og bak står den oppfinnsomme Odd Askjem, daglig leder i Askjems Camping-Center.

– Mange av våre kunder kommer langveis fra fordi de foretrekker å handle hos oss. Men enkelte kunder har gitt uttrykk for at det kan bli langt å reise når de skal få utført reparasjon eller service på bobilen sin. Dette blir nå løst med dette nye konseptet, sier Odd Askjem.

Gratis henting

Vi tilbyr Pick-Up-Point ordningen gratis en gang i året. Dette i forbindelse med den årlige fuktighetskontrollen, som alle bobiler bør ta. Dette tilbudet gjelder for alle bobiler kjøpt hos Askjems. Utover dette koster det kun 390 kroner per gang å benytte seg av Pick-Up-Points ordningen.

Godkjente verksteder

I dag er det 7 verksteder som er godkjente Pick-Up-Points for Askjems Camping-Center. De fleste av disse er autoriserte Fiat-forhandlere, og kan utføre gyldig service og reparasjoner på selve bildelen. For å utføre service/reparasjon på bodelen, kommer en fra Askjems og henter bobilen på Pick-Up-Pointet, og leverer den tilbake når service/reparasjon er utført.

Skal bli best

Askjems har som mål å være bransjens beste på ettermarkedet i Norge, og Odd Askjem mener introduksjonen av Pick-Up-Point er et stort steg for å nå dette målet.

– Vi ønsker hele tiden å utvide tilbudet vårt og bli enda bedre på service. Målet vårt er at du som Askjems-kunde aldri er mer enn 20 minutter unna nærmeste Pick-Up Point verksted. Vi har også startet byggingen av et helt nytt og moderne verkstedbygg, som vil stå ferdig i 2018. Da er vi bedre rustet for å betjene våre kunder på en enda bedre måte, sier Odd.

Først i Norge

Pick-Up-Points for bobiler er nytt i Norge, og føyer seg inn i rekken av rekorder hos Askjems Camping-Center. Fra før av er Askjems Norges største campingforhandler, Norges første og største bobilhotell, det største utstillingslokalet, Norges første VIP-rom for verkstedkunder og ikke minst Norges største flaggstang.

Oversikt over verksteder vil snart publiseres på nettsiden.

• Livsstil, mote, fritid

• verksted