​Suksess for nystartede Grupperundreiser

Nystartede Grupperundreiser har på et år økt fra seks til 30 rundreiser. Nyheter kommende sesong er blant annet eksklusive Rovos rail i Sør-Afrika, cruise fra Australia til New Zealand og rundreise i Sør-Øst Asia.

Så langt i år har grupperundreiser økt salget med hele 40 prosent, og presenterer i disse dager flere spennende nyheter for sesongen 2015/2016.

God kvalitet, gode hoteller og gode måltider mener adm. direktør Rolf Eirik Kjeseth er årsaken til Grupperundreisers suksess. Kjeseth eier fra før av Australiareiser og Fijireiser. – Vi har satset på det beste av det beste når vi skreddersyr turene til Grupperundreiser, hos oss er det ingen skjulte kostnader eller tillegg. Her er det topp kvalitet, og nesten alle måltider er inkludert forteller Kjeseth.

Grupperundreiser er en del av Australiareiser, som har lang erfaring i å sette sammen turer til blant annet Australia, New Zealand og Stillehavet. Denne erfaringen kommer nå Grupperundreisers kunder solid til gode.

Førsteklasses drømmeferier

- Vi opplever at nordmenn blir stadig mer kvalitetsbevisste og snittprisen på våre skreddersydde reiser øker fra år til år. Langt flere oppgraderer seg fra økonomi til businessklasse og stadig flere velger å bo fem-stjerners forteller Kjeseth.

Dette er noe Grupperundreiser har tatt høyde for når de pakker reiser til den andre siden av jordkloden – eller jorden rundt. – Vår målgruppe er godt voksne med god økonomi, og da mener vi at kvalitet blir viktigere enn pris. Våre rundreiser er ofte drømmeferien du tar en gang i livet og ikke sydenturen du tar årlig. Da mener vi at det blir for dumt å spare inn en tusen lapp eller to på et mindre bra hotell den ene gangen du er i Sydney eller Singapore. Skal det være så skal det være, avslutter Kjeseth.

Nyheter:

Sør-Afrika med Rovos rail fra Pretoria til Durban, den sørafrikanske provinsen KwaZulu-Natal, vinområdet Franschoek samt Cape Town. 21 dager. Fra 71 900,- per person.

Indokina med Kambodsja, Laos og Vietnam. Besøker blant annet Angkor Wat, Mekong-deltaet og Luang Prabang.

22 dager fra 68 900,- per person.

India med delstaten Rajasthan. Besøker blant annet Delhi, Taj Mahal, nasjonalparken Ranthambore og byene Jaipur, Jodhpur og Udaipur.

16 dager fra 62 900,- per person.

Cruise til New Zealand og Australia. Et cruise med start i Auckland og stopp i Sydney. Besøk i Hong Kong før New Zealand. Cruiset går langs østkysten av New Zealand, innom byene Wellington og Dunedin pluss nasjonalparken Fiordland.

22 dager fra 39 900,- per person.

Oslo, 15. juni 2015

For mer informasjon kontakt:

Endre Kaurin Produkt direktør Grupperundreiser Tel 41356294

For bilder kontakt:

Mari Ottvad Web ansvarlig Tel 90776496

• Livsstil, mote, fritid

• grupperundreiser

Grupperundreiser er et heleid nordisk selskap med hovedkontor i Oslo. Selskapet tilbyr skreddersydde eksotiske reiser av beste kvalitet både i Norge og Norden. Grupperundreiser tilhører Australiareise-gruppen. Gruppen er et norskeid selskap med kontorer i Oslo, Stockholm og Aarhus. Gruppen er størst i Norge på reiser til Australia, New Zealand, Stillehavet og jorden rundt. Selskapene Fijireiser og Australiareiser tilhører også Australiareise-gruppen.

Rolf Eirik Kjeseth

Pressekontakt Adm.dir 23317705